رئیس ورزش و جوانان فریدونکنار
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از برگزاری مسابقات انتخابی کشتی آزاد قهرمانی رده سنی پهلوانک‌ها، خردسالان، نونهالان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، قهرمان کلیج اظهار کرد: یک‌دوره مسابقات انتخابی کشتی آزاد رده سنی پهلوانک‌ها، خردسالان، نونهالان و نوجوانان فریدونکنار برای شرکت در مسابقات قهرمانی استان برگزار شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات که با استقبال خوب کشتی‌گیران رده‌های مختلف سنی در منطقه برگزار شد با قهرمانی تیم منتخب ازباران و مهلبان به پایان رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در تشریح اسامی نفرات برتر این دوره از مسابقات انتخابی در رده سنی پهلوانک‌ها برای 23 کیلوگرم از عرفان رشیدی از باشگاه مهلبان، امیررضا یحیی‌زاده از باشگاه مهلبان و عرشیا قربان‌زاده از باشگاه حاج‌کناری نام برد.

کلیج ادامه داد: در 25 کیلوگرم ابوالفضل رشیدی از باشگاه مهلبان و سیدعلی‌اصغر رمضانی از باشگاه ازباران، در 27 کیلوگرم رضا نژاداکبر از باشگاه نریمانی، علی آقاجانی از باشگاه حاج‌کناری و ابوالفضل نصیری از باشگاه نریمانی و در 30 کیلوگرم امیرحسین محمدی از باشگاه حاج‌کناری، مهدی حسین‌زاده از باشگاه ازباران و محمدعلی کریمیان از باشگاه نعمتیان نفرات برتر بودند.

وی تصریح کرد: در 35 کیلوگرم علیرضا فریمانه و امیرحسین کمندی از باشگاه حاج‌کناری، در 40 کیلوگرم علی ابراهیمی از باشگاه نریمانی، در 45 کیلوگرم آریا تمدنی از باشگاه نریمانی، محمد شیرزاد از باشگاه مهلبان و مهدی خلیلی از باشگاه ازباران و در 52 کیلوگرم نیز ابوالفضل توحیدی از باشگاه نعمتیان به‌عنوان نفرات برتر بر روی سکو قرار گرفتند.

کلیج بیان کرد: در رده سنی خردسالان نیز در 28 کیلوگرم میلاد والی‌زاده از باشگاه ازباران، امید گرجی از باشگاه مهلبان و علی‌اکبر رمضانی از باشگاه نعمتیان، در 32 کیلوگرم محمدرضا رضایی از باشگاه ازباران و ابوالفضل صادقی از باشگاه نعمتیان، در 35 کیلوگرم محمدرضا زارع از باشگاه ازباران، امیررضا محمودی از باشگاه نعمتیان و امیرحسین فیروزمندی از باشگاه فیروزآباد و در 38 کیلوگرم نیز فیض‌اله یحیی‌زاده از باشگاه مهلبان، ابوالفضل نصیری از باشگاه ازباران و رضا غلامی از باشگاه فیروزآباد جزو برترین نفرات بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: در وزن 42 کیلوگرم علی باباجانی از باشگاه فیروزآباد، در 47 کیلوگرم علی باباجانی از باشگاه فیروزآباد، ابوالفضل ترک‌تبار از باشگاه حاج‌کناری و آرمین قابلیان از باشگاه ازباران، در 53 کیلوگرم پیمان احمدی، سجاد خاکپور و علی‌اصغر نصیری هر سه از باشگاه ازباران، در 59 کیلوگرم محمدمهدی نصیری از باشگاه حاج‌کناری و سجاد علیپور از باشگاه ازباران و در 66 کیلوگرم امیرعلی رمضانی از باشگاه ازباران، فرزاد رضایی از باشگاه نعمتیان و محمد کریمی از باشگاه نریمانی برتر شدند.

وی با بیان اینکه در 73 کیلوگرم رضا محمودی و امیر صفرپور از باشگاه نعمتیان و در 85 کیلوگرم نیز علی سمندری از باشگاه ازباران بر سکوهای برتر ایستادند، اظهار کرد: در رده سنی نونهالان نیز در 32 کیلوگرم سینا رشیدی از باشگاه ازباران و نیما نعمتیان از باشگاه نعمتیان، در 35 کیلوگرم حسن لاغری از باشگاه فیروزآباد، مهیار حیدری از باشگاه ازباران و رضا قربانی از باشگاه حاج‌کناری، در 38 کیلوگرم ابوالفضل اسماعیل‌زاده و مهدی حبیبی از باشگاه ازباران، در 42 کیلوگرم ابوالفضل خطیبی از باشگاه ازباران و حمیدرضا گرجی و محمد لاغری از باشگاه حاج‌کناری و در 47 کیلوگرم سینا مقصودی از باشگاه نعمتیان، ابوالفضل محمدی از باشگاه ازباران و سید پیمان موسوی از باشگاه حاج‌کناری برتر شدند.

کلیج تصریح کرد: در 53 کیلوگرم سیدعلی حسینی از باشگاه نعمتیان، ابوالفضل عصمتی از باشگاه نریمانی و عرفان رضازاده از باشگاه مهلبان، در 59 کیلوگرم آرش آزادی از باشگاه نعمتیان، امیرحسین لاغری باشگاه فیروزآباد و محمدحسین صفرپور از باشگاه مهلبان، در 66 کیلوگرم امیرحسین عابدی‌فر از باشگاه ازباران، ابوالفضل گرجی از باشگاه مهلبان و طاها یزدانی از باشگاه نعمتیان و در 73 کیلوگرم امیررضا علی‌نژاد از باشگاه نعمتیان و ابوالفضل حیدری از باشگاه ازباران برتر بودند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز در 46 کیلوگرم سینا کانی از باشگاه حاج‌کناری و ابوالفضل گرجی از باشگاه مهلبان، در 54 کیلوگرم امیرحسین یوسفی از باشگاه ازباران، محمدحسین میرزائیان از باشگاه نریمانی و محمدرضا شفیعیان از باشگاه نعمتیان، در 58 کیلوگرم ابوالفضل حسن‌زاده از باشگاه ازباران و یوسف درزیان از باشگاه فیروزآباد جزو نفرات برتر شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در پایان گفت: در 69 کیلوگرم علی گرجی از باشگاه مهلبان و محمد بخشی از باشگاه حاج‌کناری، در 76 کیلوگرم مهران یزدانی از باشگاه مهلبان و محراب مهدوی از باشگاه نریمانی و همچنین در 85 کیلوگرم نیز حمیدرضا رشیدی از باشگاه مهلبان، حسین قربان‌نتاج از باشگاه فیروزآباد و امیرحسین گل‌نژاد از باشگاه مهلبان برتر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار