فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از آماده باش پليس براي ارتقاي امنيت اجتماعي خبر داد و گفت: مقابله با هنجار شكنان و قانون شكنان موجب امنيت بيشتر براي تمامي شهروندان مي شود.
کد خبر: ۲۱۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 23 April 2016

فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از آماده باش پليس براي ارتقاي امنيت اجتماعي خبر داد و گفت: مقابله با هنجار شكنان و قانون شكنان موجب امنيت بيشتر براي تمامي شهروندان مي شود.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ فردين پيري در جمع كاركنان انتظامي اين شهرستان حفظ امنيت و خدمت به مردم را از مهمترين وظايف پليس به عنوان محافظ حقوق شهروندان دانست و تاكيد كرد: خدمت رساني به شهروندان و رعايت حقوق آنان موجب ارتقاي جايگاه پليس و احساس امنيت و جلب اعتماد بيشتر براي مردم است.
وي به برگزاري مطلوب مرحله اول انتخابات اشاره كرد و خطاب به كاركنان پليس ايلام افزود: انتخابات مرحله اول بسيار خوب انجام شد و برگ زريني ديگري در پرونده پليس ثبت شد اما تكميل كننده همه اين تلاش ها انجام مرحله دوم انتخابات است و اين موفقيت مانند مرحله اول زماني انجام خواهد شد كه مانند مرحله اول با جديت كارهاي لازم انجام پذيرد.
فرمانده انتظامي شهرستان ايلام با هشدار به مخلان نظم و امنيت نيز يادآور شد: با آمادگي كامل در راستاي ارتقاي امنيت درزمينه هاي مختلف اجتماعي در جامعه گام بر مي داريم و با افرادي كه امنيت مردم را به مخاطره بيندازند و قصد هنجارشكني و قانون گريزي داشته باشند با صلابت و اقتدار برخورد خواهيم كرد.
سرهنگ پيري افزود: اجازه هيچگونه قدرت نمايي و عرض اندام و غير قانوني را به هيچكس نخواهيم داد چرا كه اقتدار پليس با مشاركت مردم، امنيت پايدار را در جامعه گسترش خواهد داد.
وي ادامه داد: پارسال برخوردهاي خوب و قانونمندي در زمينه هاي سلبي و ايجابي با اخلالگران نظم و امنيت صورت گرفت و امسال نيز اين موضوعات در قالب طرح هاي عملياتي، پيشگيرانه از جمله طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ، طرح جمع آوري تجهيزات ماهواره اي و ... در دستور كار خواهد بود.
فرمانده انتظامي ايلام ولايت مداري را مهمترين ويژگي پليس اسلامي برشمرد و افزود: طبق فرمايش مقام معظم رهبري؛ عزت، اقتدار و هوشياري از عوامل شاخص ناجا است و نيرو انتظامي بايد خدمت به مردم و دفاع از ارزش هاي اسلامي را سرلوحه ي وظايف خود قرار دهد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار