امام جمعه میاندورود
امام جمعه میاندورود گفت: به تمام دنیا ثابت کردیم که اهل گفت‌وگو و مذاکره هستیم اما آمریکا همچنان به‌دنبال بهانه است.
کد خبر: ۲۱۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 22 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام رضا محمدنسب  در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: در 13 آبان سال 1358 لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) تصرف شده بود، آمریکا در این زمان برای اینکه بتواند حیثیت بر باد رفته خود را جبران کند، در کمتر از 6 ماه تدارکات حمله را برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه کسی که به پروردگار عالم ایمان داشته باشد خداوند نیز او را کمک و هدایت می‌کند، افزود: آرامش و آسایش امروزمان را مدیون جانفشانی‌های غیورمردانی هستیم که با اخلاص برای محافظت خاک ایران در برابر دشمن مقابله کردند و شاهد هستیم که همچنان این ازخودگذشتگی‌ها ادامه دارد.   

امام جمعه میاندورود با اشاره به حفاظت مرزبانان زمینی، هوایی و دریایی از خاک ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: رادارهای کشور تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کند و همه ما به امید حفاظت دقیق و حساس این قشر تأثیرگذار،  با خیال راحت روز را به شب می‌رسانیم.

محمدنسب با تأکید بر اینکه آمریکا با هر نقشه‌ای در کمین براندازی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: ظالمان و ستمگران با برنامه‌های مختلف درصدد ساقط کردن این نظام هستند و در این مسیر از هیچ راهی فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه میاندورود با اشاره به تشکیل گروهک‌های داعش، بیان کرد: سلاح آمریکا در دست داعش است و در این راه با تمام قوا از این گروها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: امام(ره) فرمودند: «رابطه ایران با آمریکا، رابطه گرگ و میش است» ما به تمام دنیا ثابت کردیم که اهل گفت‌وگو و مذاکره هستیم اما آمریکا همچنان به‌دنبال بهانه است.

محمدنسب با تأکید بر اینکه باید آگاه باشیم تا فریب وعده‌های پوچ و توخالی دشمن را نخوریم، گفت: اگر عده‌ای از دوستی ایران و آمریکا سخن به میان می‌آورند و ادعا می‌کنند که روزی رابطه ایران با آمریکا گلستان می‌شود، همه باید آگاه باشید که این وعده توخالی بیش نیست و آمریکا دشمن همیشگی و قسم‌خورده ملت همیشه سرافراز ایران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار