مربی تیم نساجی مازندران
مربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه در تبریز بنده را مورد ضرب و شتم قرار دادند، گفت: رسول خطیبی خوب جواب مهمان‌نوازی را داد.
کد خبر: ۲۱۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 20 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، فریدون فضلی  درباره اتفاق رخ داده در تبریز، اظهار کرد: در دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران در هفته سی و چهارم لیگ دسته اول در وسط بازی بود که داور خطایی را به نفع تیم حریف اعلام کرد، به‌همراه سید محمود اسدی سرپرست تیم نساجی مازندران به‌سمت داور مسابقه رفتیم تا با او صحبتی داشته باشیم.

وی افزود: با داور بازی در حال صحبت بودیم که رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی تبریز و دو نفر از بازیکنانش که از روی سکو بازی را تماشا می‌کردند شروع به فریاد و اعتراض کردند که چرا با داور مسابقه صحبت می‌کنید.

فضلی تصریح کرد: در یک لحظه دیدم که سرمربی ماشین‌سازی تبریز به همراه همان بازیکنان وارد زمین شده و به سمتم آمده و با الفاظ بد شروع به فریاد کرده و بنده را هل دادند.

مربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد: در یک لحظه متوجه شدم اعضای نیمکت تیم ماشین‌سازی تبریز به سمتم آمدند و یک آرنج به سرم خورد و دیگر چیزی را متوجه نشدم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم تاوان چه چیزی را داده‌ام، یعنی سوالم آنقدر بد بود که سبب چنین چیزی شد.

مربی باشگاه نساجی مازندران با تأسف به‌خاطر اتفاق رخ‌داده از سوی تیم میزبان، بیان کرد: مهمان این تیم بودیم و این رسم مهمان‌نوازی نبود که آنها با من داشتند.

فضلی در پایان گفت: با اتفاقی که برایم رخ داده منتظرم تا باشگاه مکاتبات خود را در همین‌باره با فدراسیون انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار