فرماندار قائم‌شهر
فرماندار قائم‌شهر گفت: پیکر مهرداد اولادی بازیکن فقید قائم‌شهری فردا پنج‌شنبه از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۱۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 20 April 2016

به گزارش تابناک مازندران٬ مهدی محمدی در جلسه فوق العاده هماهنگی تشییع پیکر مهرداد اولادی در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، فردا ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تشییع و در آرامگاه ابدیش در روستای قادیکلای بزرگ به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار قائم‌شهر با عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده مرحوم و جامعه ورزش کشور اظهار کرد: مراسم وداع راس ساعت ۸:۳۰ فردا از ورزشگاه شهید وطنی آغاز و با قرائت نماز میت به سوی مزارش رهسپار می‌شود.

محمدی افزود: برای برگزاری آبرومند و شکوهمند برای این ورزشکار پرافتخار٬ از عموم مردم تقاضا می‌‌شود از تجمع در داخل زمین باشگاه وطنی بپرهیزند و در روی سکوی استادیوم مستقر شوند تا از هر گونه ازدحام و اخلال در برگزاری مراسم جلوگیری شود.

وی یادآور شد: مراسم سوم مهرداد اولادی روز شنبه ساعت 13 تا 15 در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر و همچنین مراسم هفتم مرحوم روز یکشنبه در همین ساعت بر سر مزارش واقع در قادیکلای بزرگ قائم‌شهر برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار