به گزارش تابناک آذربایجان غربی صبح روز شنبه مورخه 28/1/95 دفتر کاریابی و مرکز خدمات شغلی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با حضور سرپرست واحد استانی و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از روسای مراکز علمی کاربردی در محل واحد استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 17 April 2016

دکتر عزتی سرپرست واحد استانی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری، افتتاح دفتر کاریابی را اقدامی سازنده در راستای تحقق اقدام و عمل برای شعار اقتصاد مقاومتی دانست.

 سرپرست واحد استانی با اشاره به ماهیت دفاتر کاریابی، دفتر کاریابی دانشگاه را پل ارتباطی فارغ التحصیلان و بازار کار استان عنوان کرد و ادامه داد: از سال 90 تا کنون بیش از 12000 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که با وجود تعدد و تنوع رشته های این دانشگاه، و به تبع آن نیاز بازار کار متنوع، تاسیس دفتر کاریابی دانشگاه را بسیار حائز اهمیت دانست. وی هدایت شغلی، مشاوره خوب و صحیح، ارتباط مناسب و به روز فارغ التحصیلان کار آفرین با سرمایه داران، شناخت واقعی نیازهای آموزشی بازار کار را از موارد فعالیت این دفتر بر شمرد. مهندس نقی زاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با ابراز خرسندی از آمادگی برای تحقق شعار سال 95، افتتاح مرکز خدمات شغلی دانشگاه را اتفاقی بسیار مبارک و مهم دانست و گفت: با آغاز به کار دفتر کاریابی دانشگاه، ارتباط معنادار و مناسب بین فارغ التحصیلان دانشگاه و بنگاههای اقتصادی بوجود خواهد آمد که در حوزه اشتغال استان می تواند رویدادی بی بدیل را بوجود آورد. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن استقبال از به عضویت پیوستن دانشگاه علمی کاربردی در کارگروه تخصصی اشتغال استان، از اهم اقدامات مشترک پیش رو اداره کل و دانشگاه در این کارگروه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار