کد خبر: ۲۱۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 16 April 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با انتقاد از اینکه برخی ارگان ها به جای حمایت از حوزه ورزش انتظار کمک دارند، گفت: باید این نگاه را اصلاح کرده و فضا را تغییر دهیم.

رضا گل محمدی در گفتگو با مهر، اظهارکرد: اختصاص یک درصد بودجه دستگاه ها به ورزش امری ضروری است و باید همه برای محقق شدن آن گام های عملیاتی برداریم در حالی که این فرایند اتفاق نیافتاده است وحتی شکل معکوس گرفته است.

وی افزود: در صورت اجرایی شدن این مهم، بخش هایی از مشکلات ورزش در حوزه اعتبارات و تکمیل پروژه ها حل خواهد شد و ورزش البرز فضایی با نشاط تر و موفق تر را تجربه خواهد کرد.

گل محمدی با بیان اینکه برخی دستگاه ها هنوز بابت کوچکترین نیازهای خود در حوزه ورزش از ما طلب کمک دارند، گفت: متاسفانه نه تنها شاهد کمک دوستان نیستیم بلکه برای گرفتن یک توپ و البسه ورزشی از ما انتظار دارند که زیبنده نیست.

وی با قدردانی از تلاش های استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تقویت اعتبارات ورزشی البرز گفت: با وجود اقدامات صورت گرفته و نظر مثبت و موثر دولت به بحث ورزش، اما هنوز مشکلات مربوط به جوانان و ورزشکاران در زمینه اعتبارات و بودجه پابرجاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز خرسندی از روند برگزاری اولین نشست شورای عالی ورزش استان در سال ۹۵ گفت: موضوعات مهم و کلیدی ورزش البرز در این نشست و با حضور مدیران ارشد استان مطرح و تصمیمات خوبی برای برون رفت از مشکلات اتخاذ شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ورود خیرین به حوزه ورزش خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کمک خیران ورزشی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث فضاهای ورزشی جدید یکی از محورهای کاری این اداره کل است و در این مسیر توقع داریم بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی بیش از پیش مهیا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار