به گزارش تابناک سمنان،رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل به برخی از مشکلات تیم‌های ورزشی و باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: عدم پرداخت حق پخش مسابقات مهم‌ترین مشکل باشگاه‌هاست و اگر در زمینهٔ تبلیغات محیطی و همچنین حق پخش به وعده‌ها عمل می‌شد باشگاه‌ها به مشکل برنمی‌خوردند.
کد خبر: ۲۱۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 12 April 2016
علی کفاشیان امروز در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان سمنان با اشاره به وجود زیرساخت‌ها موجود در استان سمنان گفت: سمنان می‌تواند یک‌قطب فوتبال ایران باشد کما اینکه درزمینهٔ فوتبال ساحلی استان سمنان حرف برای گفتن دارد.

وی بابیان اینکه استان سمنان در ورزش فوتبال ساحلی از استان‌های موفق کشور است خاطرنشان کرد: می‌توان با ایجاد آکادمی فوتبال در سمنان جوانان مستعد در رشته ورزشی فوتبال را پرورش داد.

رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل از برخی از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی استان نیز دیدن کرد و گفت: با افتتاح استادیوم ورزشی در سمنان نیز بر زیرساخت‌های ورزشی این استان افزوده می‌شود.

کفاشیان گفت: می‌توان باوجوداین زیرساخت‌های ورزشی از استان سمنان به‌عنوان میزبان برخی از مسابقات بین‌المللی و آسیایی بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فو‌تبا‌ل، یک پرونده ویژه برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان سمنان باز می‌کند.

رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل به برخی از مشکلات تیم‌های ورزشی و باشگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: عدم پرداخت حق پخش مسابقات مهم‌ترین مشکل باشگاه‌هاست و اگر در زمینهٔ تبلیغات محیطی و همچنین حق پخش به وعده‌ها عمل می‌شد باشگاه‌ها به مشکل برنمی‌خوردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار