استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان با اشاره به اینکه هنوز زمان سفر هیئت دولت به استان سمنان نهایی نشده است از برگزاری نشست شورای تأمین این استان به منظور بررسی زمان، مسیر و مکان استقبال از رئیس جمهور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 11 April 2016
محمدرضا خباز دقایقی پیش در نشستی با احزاب و گروه‌های سیاسی استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان با بیان اینکه تقسیم کار و برنامه‌ریزی‌های دقیق برای سفر هیئت دولت به استان سمنان اندیشیده شده است، اظهار داشت: پروژه‌‌هایی که سال قبل قرار بود با حضور رئیس جمهور و نمایندگان وی در استان سمنان افتتاح شوند؛ در سفر امسال آنان افتتاح می‌شوند.

وی از تشکیل کمیسیون‌های چهار‌جانبه به منظور تعیین پروژه‌های اولویت‌دار برای افتتاح و کلنگ‌زنی از سوی رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کمیسیون سه شنبه این هفته (بیست و چهارم فروردین 94) تشکیل جلسه خواهد داد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مشکلات استان سمنان اولویت‌بندی شده تا در این سفر بیان شود، تصریح کرد: کم‌آبی موجود در استان سمنان و لزوم انتقال آب دریای خزر به استان سمنان به عنوان مهم‌ترین اولویت استاندری سمنان برای طرح در این سفر خواهد بود.

خباز با اشاره به اینکه این مشکلات از سوی مسئولان استان سمنان، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و دیگر مسئولان شناسایی شده و به گوش رئیس جمهور می‌رسد ابراز امیدواری کرد تا اعتبار کافی برای آن در این سفر تصویب شود.

وی با اشاره به بیان برخی اشکالات زیست محیطی برای اجرای انتقال آب دریای خزر به استان سمنان تصریح کرد: این پروژه ملی هیچ زیانی برای محیط زیست ندارد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه خط انتقال آب دریای خزر از تالاب گرگان بیش از 13 کیلومتر فاصله دارد، عنوان کرد: در این مسیر هیچ درختی قطع نمی‌شود و از پسماندهای تصفیه آب دریای خزر نیز به عنوان نمک و فسفات در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار