در نشست مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ریزی استقبال از مسئولان و سرمایه‌گذاران استان امسک روسیه در یاسوج انجام شد.
کد خبر: ۲۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 07 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان، مسئولان استانی و رئیس اتاق بازرگانی یاسوج؛ برنامه‌ریزی جهت استقبال از مسئولان و سرمایه‌گذاران استان امسک روسیه انجام شد.

در این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارتباطات گسترده جمهوری اسلامی ایران و کشور روسیه اظهار کرد: به همین منظور برخی از مسئولان استان سال گذشته سفری به استان امسک روسیه داشتند.

حسن نوروزی گفت: به همین منظور هیئت روسی نیز در خردادماه امسال از استان ما بازدید می‌کنند و سرمایه‌گذاران و مسئولان امسک روسیه با ظرفیت‌ها و استعدادهای استان آشنا خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه برنامه‌ریزی برای استقبال و پذیرایی از هیئت روسی را برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم علاوه بر پذیرایی از آن‌ها فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان را به بهترین نحو معرفی کنیم.

وی گفت: باید برای حضور و جلب و جذب سرمایه‌گذاران در استان اقدامات لازم را انجام دهیم تا در راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد گام برداریم.

وی سفر هیئت روسی را برای استان بسیار مهم دانست و گفت: در زمینه‌های مختلف توانمندی سرمایه‌گذاری از سوی ما و هیئت روس وجود دارد و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

نوروزی یکی از اقدامات اولیه را برای معرفی استان، ساخت کلیپ و همچنین پاورپونت دانست و گفت: لازم است با همکاری همه دستگاه‌ها، استان به خوبی به طرف مقابل برای سرمایه‌گذاری معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار