رئیس پلیس راه مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 06 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی درباره وضعیت جوی محورهای مازندران، گفت: از نظر جوی نیز ارتفاعات استان به‌صورت ابری و خشک و در مناطق ساحلی همراه با بارش‌های پراکنده باران است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران با توجه به روزهای پایانی هفته، بیان کرد: تردد موتور سیکلت روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه 19 و جمعه 20 فروردین ماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع  است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 20 فروردین ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 روز جمعه 20 فروردین ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه 19 و جمعه 20 فروردین ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 20 فروردین ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار