مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:
خوشبختانه بسکتبال گیلان جایگاه بسیار خوبی در ورزش این استان دارد و رشته ای است که در دوره های مختلف توانسته موفقیت های خوبی کسب کند .
کد خبر: ۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 09 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مسعود رهنما روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از جامعه بسکتبال گیلان افزود: خوشبختانه بسکتبال گیلان جایگاه بسیار خوبی در ورزش این استان دارد و رشته ای است که در دوره های مختلف توانسته موفقیت های خوبی کسب کند . 

وی اظهار کرد : همچنین بسکتبالیست های این استان در رده های سنی مختلف از مینی تا بزرگسال در تیم های ملی بسکتبال حضور خوبی دارند و برای اولین بار نیز تیم مینی بسکتبال پسران استان گیلان سال گذشته توانست عنوان قهرمانی کشور را کسب کند . 

وی ادامه داد : بسکتبال یک ورزش دانشگاهی محسوب می شود و افراد تحصیلکرده زیادی در این رشته حضور دارند و این رشته زیبا در استان گیلان نیز دارای سابقه است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد : امیدواریم که رشته ورزشی بسکتبال بیش از پیش موفق باشد و بتواند در سال جاری در بخش های مختلف نتایج درخشانی را کسب کند . 

در پایان این مراسم از هشت مربی ، چهار داور ، شش بازیکن گیلانی تیم های ملی نوجوانان و جوانان و همچنین از اعضای تیم مینی بسکتبال گیلان که عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده بودند ، تجلیل و تقدیر شد.

11 ملی پوش گیلانی در رده های سنی مینی، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال بسکتبال حضور دارند.

افزون بر پنج هزار نفر در گیلان به طور سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار