استاندار مازندران از دستگاههای دخیل در امور گردشگری خواست تا ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی این استان را بیش از گذشته به مسافران معرفی کنند .
کد خبر: ۲۰۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 03 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،  ربیع فلاح در آئین تجلیل از اعضای کارگروه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان گفت که مازندران با وجود جذب حدود 12 میلیون نفر شب مسافر در نوروز سال جاری ، همچنان ظرفیت های ناشناخته زیادی دارد که سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باید آنها را شناسایی و به مسافران معرفی کند.


وی اضافه کرد : توسعه صنعت گردشگری در مازندران می تواند راهکار مناسبی برای کاهش نرخ بیکاری و تقویت کسب و کار در این خطه در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باشد.


** فروش 7/5 میلیارد تومانی صنایع دستی مازندران 

استاندارمازندران فروش 75 میلیارد ریال صنایع دستی و هنری این استان در غرفه های نوروزی را دستاورد مهم برای رونق اقتصاد گردشگری دانست و گفت : ما برای رونق اقتصاد گردشگری در استان نیاز به برنامه ریزی صحیح و اصولی داریم و باید سرمایه های متمرکز در این حوزه برای رونق اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد. 


رئیس ستاد خدمات سفر مازندران با ابراز رضایت از میزان اقامت و تردد مسافران در تعطیلات نوروز سال جاری ، بر ارزیابی کمی و کیفی از بخش خدماتی، بهداشتی، درمانی و اقامتی تاکید کرد.


جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران هم گفت که نوروز امسال 11 میلیون و 49 هزار و 273 نفر شب اقامت در استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد رشد داشته است.


علی نبیان افزود : در این مدت تردد 23 میلیون و 286 هزار و 972 دستگاه خودرو در جاده های استان ثبت شد که در این حوزه نیز شاهد سه درصد رشد نسبت به سال گذشته بودیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار