مدیرکل هواشناسی مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه بیشترین بارش برف از سیاه‌بیشه با ارتفاع 15 و آلاشت با ارتفاع 12 سانتی‌متر به ثبت رسید،گفت: بارش باران و برف امروز در مازندران ادامه دارد اما از اواخر امشب از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.
کد خبر: ۲۰۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 01 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، نوربخش داداشی با اشاره به اینکه از شب گذشته شاهد بارندگی، بارش برف در ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما در مازندران بودیم، اظهار کرد: بیشترین بارندگی از شب گذشته تا صبح امروز، مربوط به رامسر با 49 میلی‌متر و نوشهر و آمل 39 میلی‌متر گزارش شده‌ است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه بیشترین بارش برف نیز در این مدت از سیاه‌بیشه با ارتفاع 15 و آلاشت با ارتفاع 12 سانتی‌متر به ثبت رسید، افزود: بارش باران و برف امروز در مازندران ادامه دارد اما از اواخر امشب از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: روزهای شنبه 14 و یک‌شنبه 15 فروردین‌ماه، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

داداشی در پایان وضعیت امروز دریای مازندران را مواج پیش‌بینی کرد و گفت: آسمان مازندران از یکشنبه شب تا دوشنبه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار