معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران
معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: آن‌ها در جنگ فرهنگی به بن‌بست رسیده‌اند و در حال نشانه گرفتن ارزش‌های دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۲۰۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ سیدقاسم هاشمی در پاسخ به اظهار نظر مسئولان آمریکایی مبنی بر اینکه ایرانی‌ها در اردوهای راهیان نور به مردم خود دروغ می‌گویند، اظهار کرد: این ادعا نشان از عدم آگاهی و شناخت آن‌ها از اردوی راهیان نور دارد.

وی تصریح کرد: اگر در اردوهای راهیان نور در مورد رشادت و ایثار رزمندگان دروغ گفته می‌شود چرا عملیات والفجر 8 در دانشگاه‌های نظامی دنیا تدریس می ‌شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان به بی‌بست رسیده‌ است، خاطرنشان کرد: آن‌ها در جنگ فرهنگی به بن‌بست رسیده‌اند و در حال نشانه گرفتن ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

هاشمی با بیان اینکه جنگ تحمیلی موجب بیداری ملت‌های منطقه شد، گفت: دفاع مقدس موجب شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان کشور شد و از آن موشک‌های بالستیک به وجود آمد که لرزه بر اندام آنها انداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سناتورهای آمریکایی به جای آنکه درخواست نظارت بر تاسیسات هسته‌ای داشته باشند بیایند و از مناطق عملیاتی بازدید کنند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: مردم ایران همان بمب‌های اتمی هستند که در تاسیسات معرفتی جنوب و غرب، غنی سازی می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار