تقریبا تمامی ظرفیت هتلهای مازندران پر شده است/ رکوردزنی فیلم سینمایی من سالوادور نیستم در مازندران/ مرگ 19 نفر بر اثر تصادف و تروما
کد خبر: ۲۰۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 29 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، همزمان با گذشت 10 روز از سال جدید و تداوم سفرها و اقامت مسافران در مازندران بر اساس آمار رسیده تقریبا تمامی ظرفیت هتلهای مازندران به عدد 130 هزار تخت پر شده است و رقابت برای پیدا کردن اتاق در هتلها بالا گرفته است.

با این وضعیت هتلها و سرمای نمناک هوا در استان، بازار اقامت بیش ازپیش به سمت خانه‎های مسافر سوق پیدا میکند تا مسافرانی که روزها به گشت و گذار و خرید در شهرهای مختلف مازندران می‎گذرانند شبها را با آسایش بیشتری استراحت و انرژی لازم را برای فردا ذخیره کنند.

از سوی دیگر سینماهای مازندران که با دست پر به میزبانی مسافران و شهروندان مازندرانی رفته‎اند این روزها با فروش 31 هزار بلیط تنها از 25 اسفند تاکنون رکورد خوبی را در قیاس با دیگر روزهای سال برجای گذاشتهاند.

فیلم سینمایی من سالوادور نیستم در مازندران نیز از استقبال خوبی بهرهمند شده است.

ورود بیش از 8 میلیون مسافر به استان 3 میلیونی مازندران اگرچه موجب تحولات مناسب در سطح استان شده است اما برخی اتفاقات را نمیتوان مورد غفلت قرار داد که شاید مهمترین آنها مرگ 19 نفر بر اثر تصادف و تروما از 26 اسفند تاکنون بوده است.

دراین مدت یکهزار و 190 مأموریت کمک رسانی به مصدومان حوادث تصادفی توسط اورژانس مازندران انجام شده است که 885 بیمار به مراکز درمانی منتقل و 11 مورد در صحنه جان باختهاند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار