به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)
مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 29 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، گلی کهنسال از برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره باهدف تجلیل از مقام شامخ مادران شهدای استان مازندران در روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران برگزار می‌شود.

کهنسال افزود: سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت بین‌المللی در کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.


وی از حضور استاد پناهیان به‌عنوان سخنران این مراسم خبر داد و گفت: همچنین مسابقه نقاشی ویژه کودک و نوجوان با موضوع جشنواره در بین کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.


کهنسال ادامه داد: در راستای برگزاری این جشنواره یکی از برنامه‌های ما جمع‌آوری لالایی‌های مادرانه به زبان مازندرانی برای شهدای استان است که در آینده به‌صورت یک مجموعه مدون می‌شود.


مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران از مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای استان در برگزاری این جشنواره خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار