معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که بارش شدید باران و ریزش سنگ تردد خودروها را در محور هراز با اختلال رو به رو کرده است.
کد خبر: ۲۰۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 29 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، عباسعلی نجفی افزود : اخبار ضد و نقیض در باره باز و بسته بودن جاده هراز هم ناشی از همین اختلالی است که ایجاد شده است .


جاده هراز که از محورهای مواصلاتی پایتخت به مازندران است ، شب گذشته به خاطر ریزش سنگ در کف جاده به طور موقت بسته و ساعت 9 صبح امروز با تلاش راهداران و پاکسازی محور از نخاله ها به مدت دو ساعت بر روی خودروهای عبوری باز شد.


تعطیلات نوروزی سال جاری بیش از 10 بار این محور به دلیل ریزش سنگ مسدود شد. ریزش سنگ به شش خودرو خسارت زد و بیش از 10 نفر از سرنشینان آنها را هم مصدوم کرد.


معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت : در حال حاضر به دلیل ریزش سنگ ناشی از بارش شدید باران به کف جاده هراز ، بار دیگر این محور به صورت موقت بسته شد و گروههای راهداری سرگرم جمع آوری نخاله و بازگشایی مجدد هستند.


وی پیش بینی کرد انسداد موقت محور هراز به خاطر ریزش سنگ تا پایان ناپایداری های جوی در منطقه ادامه یابد.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که ناپایداری ها جوی که از روز گذشته این استان را تحت تاثیر قرار داده تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه یابد.


** بارش برف در جاده کندوان ، ترافیک سنگین درراههای مازندران 

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران همچنین از بارش برف در محور چالوس- کرج خبر داد و گفت که هم اکنون ترافیک در این محور سنگین است.


نجفی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای اصلی مازندران را دارند توصیه کرد تا تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت کنند .


استان مازندران دارای پنج محور ورودی و خروجی با سه هزار و 600 کیلومتر راه اصلی است که 600 کیلومتر از این محور را گردنه های برفگیر تشکیل می دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار