امیرحسین خوش‌بین نوجوان ۱۳ ساله قائم‌شهری که پنج سال از بیماری سرطان رنج می‌برد در نوروز به آرزوی دیرینه‌اش رسید و در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۲۰۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 24 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، امیرحسین خوش‌بین پسر ۱۳ سالهٔ قائم‌شهری همچون نامش به زندگی خوش‌بین است اما سرطان گوارش پنج سال او را از درس و مدرسه دور کرده است.

با مادرش در خانه‌ای استیجاری در بهشتی محله شهرستان قائم‌شهر زندگی می‌کند، استعداد عجیبی در پینگ‌پنگ دارد و آرزویش حضور در یگان ویژه و نوپو بوده است و باهمت انجمن همیاران زندگی و فرمانده یگان ویژه مازندران امیرحسین خوش‌بین امروز به آرزویش رسید و در قامت نیروی نوپو در جمع نیروی‌های یگان ویژه قرار گرفت.

شاید تا دیروز فکرش را نمی‌کرد که روزی لباس نیروهای یگان ویژه را به تن کند، اما وقتی فرمانده یگان ویژه مازندران با یکدست لباس مخصوص نوپو به دیدارش رفت، شادی را می‌شد در چهره‌اش دید. پسری که تا پیش‌ازاین خجالتی و سربه زیر بود، با پوشش یگان ویژه نتوانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.

امیرحسین ۱۳ ساله می گوید از اینکه آرزوی دیرینه ام در پیوستن به نیروی یگان ویژه پلیس محقق شد خوشحالم و امیدوارم نیروی خوبی در این یگان باشم و بتوانم به مردم خدمت کنم.

فرمانده یگان ویژه مازندران با بیان اینکه برآورده کردن آرزوی یک بیمار یک اقدام خداپسندانه است، گفت: این اقدام خدا پسندانه موجب خشنودی یگان ویژه، بالا رفتن روحیه بیمار و خانواده بیمار می‌شود.

سرهنگ سید رمضان یحیایی معتقد است در وضعیتی که بیمار قرار دارد روحیه دادن به بیمار در موفقیت درمان او اثرگذار است.

فرمانده یگان ویژه مازندران با مثبت ارزیابی کردن این اقدام، گفت: جدا از پروسه اداری برای انجام این طرح، احساس خرسندی داشتم از اینکه این نوجوان را از نزدیک ببینم،  چراکه خیلی از مردم تا از نزدیک با این افراد وزندگی‌شان روبه‌رو نشوند، درد و رنج خانواده‌های این بیماران برایشان محسوس نیست.

یحیایی با بیان اینکه خوشحالی چهره مادر امیرحسین موجب رضایت قلبی و خرسندی عوامل انسانی یگان ویژه شد، افزود: این اقدام علاوه بر خداپسندانه بودن آن بخصوص در این ایام، توانست عیدی خوبی به او باشد.

وی بیان کرد: توان جسمی بیمار نیز باید جوابگو داروهای سنگین درمانی باشد لذا حضور امیرحسین در یگان ویژه موجب شد تا کمتر احساس انزوا و تنهایی را تجربه کند.

وی ضمن ابراز امیدواری بر بهبود بیماری امیرحسین، خاطرنشان ساخت: متأسفانه بسیاری از مردم دامنهٔ دیدشان نسبت به بیماری سرطان وسیع نیست، و در مواجه با یک فرد سرطانی برخورد مناسبی ندارند که این برای فرد بیمار بخصوص کودک بسیار سخت و ملال‌آور است.

فرمانده یگان ویژه مازندران در ادامه ضمن ابراز امیدواری از تکرار این‌گونه اقدامات در جامعه گفت: امیدواریم با بهبودی کامل امیرحسین در آینده فرد مفیدی وارد جامعه شود.

فرمانده یگان ویژه مازندران با استقبال فراوان از این اقدام، گفت: امیرحسین تنها یک نمونه از افرادی است که در جامعه روزگار سپری می‌کند.

نوروز راسراسر زندگی بخش و امیدآفرین است و امیرحسین خوش بین با تحقق آرزویش به زندگی خوش بین تر شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار