رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم از راه اندازی رادیو قشم طی ایام تعطیلات نوروزی به عنوان همراه خوش نواز مسافران هرمزگانی نام برد.
کد خبر: ۲۰۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 24 March 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ زاده با بیان این مطلب گفت: مسافران استان هرمزگان می توانند در تمام مسیر جنوبی کشور ویژه برنامه های نوروزی این استان را از جزیره قشم بر روی موج AM ردیف 621 کیلوهرتز دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: برنامه " نوبهار " طی ایام نوروز از ساعت 9 صبح برنامه های خود را که بخش مهمی از آن به معرفی جاذبه های بی نظیر ژئوسایت های تنها ژئوپارک خاورمیانه در قشم است را به مسافران نوروزی معرفی می کند.

به گفته رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم،ارائه اطلاعات مربوط به تردد دریایی، وضعیت آب و هوایی، اماکن اقامتی، کمپ پارک ها و پارک های جزیره و پخش موسیقی بومی این منطقه نیز بخش دیگری از برنامه های رادیو قشم می باشد.

وی افزود: ارتباط با پلیس راهور درخصوص وضعیت راه ها، ارائه اطلاعات بخش اورژانس، مصاحبه با روسای کمیته های 13 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و گزارش های مردمی نیز از دیگر ساختارهای برنامه نوبهار جزیره قشم می باشد.

شیخ زاده یادآور شد: برنامه های رادیو قشم هر روز پنج برنده دارد که جوایز برندگان از طریق اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به آنان اهدا می شود.

جزیره قشم در جنوب ایران از آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز 95 با حضور انبوه گردشگرانی که از نقاط مختلف ایران و خارج از کشور به این جزیره سفر کرده اند حال و هوای دیگر پیدا کرده و جای جای این جزیره زیبا به ویژه سایت های گردشگری و بازارها و مجتمع های تجاری با جنب و جوش جمعیت میهمان همراه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار