معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف هرمزگان از اسکان ۲۷۵ هزار زائر در ۵۰ بقعه متبرکه استان از روزهای آغازین بهاری خبرداد و گفت: علاوه بر ۲۷ بقعه شاخص میزبان طرح آرامش بهاری، دیگر بقاع متبرکه نیز در روزهای بارندگی، پذیرای میهمانان نوروزی بودند.
کد خبر: ۲۰۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 24 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان در زمینه مختلف گردشگری اظهارداشت: هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب در فصل بهار و جاذبه‌های مختلف گردشگری، پذیرای خیل عظیم مسافران نوروزی است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص استان هرمزگان بیان‌داشت: بیش از 25 هزار زائر در لحظه تحویل سال، در 27 بقاع بقاع متبرکه هرمزگان مجری این طرح حضور یافتند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، نماز جماعت را مقدمه وحدت صفوف و تقویت‌کننده روح اخوت خواند و تصریح‌کرد: نماز جماعت، روزانه با حضور 4هزار و 900 زائر در اماکن متبرکه هرمزگان اقامه می‌شود.
 
حجت الاسلام اکبری از ایجاد 604 جایگاه به مساحت 46 هزار متر مربع  برای اسکان زائران استان خبرداد و گفت: 5 هزار و 700 دستگاه خودرو نیز روزانه وارد بقاع متبرکه استان می‌شوند.
 
وی در ادامه از بازدید روزانه 60 هزار زائر از بقاع متبرکه شاخص استان هرمزگان خبرداد و بیان‌کرد: به عنوان مثال؛ امامزاده سیدسلطان محمد(ع) در رودان روزانه پذیرای 10 هزار زائر است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان همچنین از بازدید و 3 هزار و 900 نفر به صورت روزانه از 7 خیمه معرفت برپا شده در بقاع متبرکه استان خبرداد .
 
حجت الاسلام اکبری در ادامه از اسکان 275 هزار زائر در 50 بقعه متبرکه استان از آغازین روزهای بهاری تا کنون خبرداد و گفت: علاوه بر 27 بقعه شاخص میزبان طرح آرامش بهاری، دیگر بقاع متبرکه هرمزگان نیز در روزهای بارندگی، پذیرای میهمانان نوروزی بودند.
 
وی، همچنین از توزیع روزانه یک‌هزار و 50 بروشور بین زائران و استقرار 44 روحانی در خیمه‌های معرفت خبرداد و گفت: از این تعداد، 10 روحانی اعزامی از قم و 34 روحانی بومی هرمزگان با استقرار در غرفه های مختلف خیمه‌های معرفت به مشاوره‌های دینی مذهبی به مسافران نوروزی مشغولند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار