رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار گفت: در ایام نوروز امسال از یک‌هزار و 353 واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد و در این بازدیدها 83 واحد متخلف شناسایی شدند.
کد خبر: ۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 08 April 2015

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار گفت: در ایام نوروز امسال از یک‌هزار و 353 واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد و در این بازدیدها 83 واحد متخلف شناسایی شدند.

به گزارش فارس ؛ کامران زنگنه در نخستین کمیته تنظیم بازار شهرستان بهار با اشاره به اینکه 83 واحد صنفی متخلف 126 میلیون و 590 هزار ریال جریمه شدند، اظهار کرد: در این ایام بازدیدهای مستمر از خبازی‌ها نسبت به رعایت کیفیت در پخت و ساعات کار آنها نیز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از آنجا که ساعات کار خبازی‌ها قبل از آغاز تعطیلات در سطح شهرستان برای استفاده مسافران اطلاع‌رسانی شده بود لذا واحدهای تعطیل متخلف شناخته شده و با آنها برخورد قانونی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهار با بیان اینکه که سامانه 124 نیز در ایام نوروز امسال فعال شد، تصریح کرد: 171 مورد گزارش کتبی و شفاهی به ستاد خبری ارسال شد که مورد رسیدگی فوری قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره در این شهر نیز، گفت: نمایشگاه بهاره امسال با شرایط ویژه‌تری نسبت به سال گذشته برگزار شد چرا که در این نمایشگاه تولیدات بومی خود منطقه به فروش رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از روستاهای شهرستان به تولید البسه، کیف و کفش اشتغال دارند لذا در نمایشگاه بهاره امسال از این تولیدکنندگان دعوت به همکاری شد و این تولیدکنندگان محصولات خود را به یک‌سوم قیمت بازار به بازدیدکنندگان عرضه کردند.

زنگنه با اشاره به آزادسازی قیمت آرد در سال 94، اظهار کرد: از ابتدای امسال نانواها آرد را با قیمت آزاد خریداری کرده در حالی که نان را با قیمت دولتی عرضه می‌کنند لذا می‌طلبد مسئولین امر نسبت به تعیین سریع نرخ دولتی آرد اقدام کنند.

وی بیشترین افزایش قیمت در ایام نوروز امسال را در حوزه میوه و تره‌بار با 11.3 درصد اعلام کرد و گفت: بیشترین کاهش قیمت در ایام تعطیلات امسال نیز در حوزه مصالح ساختمانی رخ داد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار