فرماندار چالوس گفت: تعداد اقامت مسافران نوروزی در شهرستان چالوس تا روز سوم فروردین 271 هزار و 485 نفر بوده است.
کد خبر: ۲۰۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 23 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد‌ناصر زندی عصر امروز در مراسم بازدید از قرارگاه انتظامی نوروزی و دبیرخانه ستاد سفر چالوس که با حضور استاندار، معاونان و مدیران کل استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه اصولا تعداد مسافران و گردشگران از روز سوم نوروز بیشتر می‌شود، اظهار کرد: تاکنون 70 درصد از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های شهرستان چالوس و 90 درصد از محل اسکان فرهنگیان چالوس توسط مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار گرفت.

وی با تشریح عملکرد ستاد خدمات سفر چالوس از آغاز به‌کار این ستاد در دو ماه قبل خبر داد و افزود: اعضای ستاد خدمات سفر چالوس با برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای مستمر آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران را ایجاد کردند.

فرماندار چالوس به زیبایی‌ها و جاذبه‌های خاص غرب استان مازندران و به‌ویژه شهرستان چالوس اشاره کرد و افزود: اقدامات زیربنایی و زیباسازی فضای شهر با همکاری اعضای ستاد خدمات سفر و شهرداران چالوس، مرزن‌آباد و هچیرود انجام شد و اجرای استقبال نمادین از نخستین مسافران نوروزی نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در راستای ایجاد رضایت خاطر مسافران و شهروندان پروژه‌های پل سردآبرود، تونل و پل شهری چالوس نیز در مدت زمان کوتاهی به زیر بار ترافیک رفت تا به این ترتیب از دغدغه مردم و مسافران در زمینه بار ترافیکی کاسته شود.

زندی از توزیع 5 هزار نسخه بروشور با اطلاعات کامل معرفی اماکن تفریحی، توریستی و گردشگری برای نخستین‌بار در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: بازدیدهای مشترکی از واحدهای پذیرایی و اقامتی این شهرستان نیز انجام شد و از دغدغه مسافران در حوزه بهداشتی نیز با بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی مسجد جامع مرزن‌آباد، پمپ بنزین و پارک سعدآباد مرزن‌آباد و همچنین سرویس بهداشتی مسیر کندوان کاسته شده است.

وی با اعلام اینکه تا سومین روز از ایام نوروز 271 هزار و 485 نفر در شهرستان چالوس اقامت کردند، بیان کرد: تا دیروز تعداد 100 هزار نفر از مسافران و گردشگران از مجموعه تفریحی توریستی نمک‌آبرود بازدید داشته و در واحدهای پذیرایی این مجموعه مستقر شدند.

فرماندار چالوس در پایان با اشاره به اینکه با همکاری مدیران دستگاه‌ها و اعضای ستاد خدمات سفر تاکنون هیچ مورد از نارضایتی و شکایت مردمی گزارش نشده است، گفت: امسال در ورودی شهر چالوس در قسمت عوارضی آزادراه تهران شمال نیروهای پلیس، پلیس راهور و هلال احمر نیز برای هدایت مسافران و بررسی و پیگیری مشکلات آنها مستقر شدند و هیچ‌گونه حوادث جاده‌ای منجر به‌فوتی در این مسیر گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار