به گزارش تابناک سمنان،سرپرست اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان آرادان گفت: بيش از يك هزار نفر از روز گذشته تا كنون در اين شهرستان اقامت كردند.
کد خبر: ۲۰۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 19 March 2016

علي محسني اظهار کرد: با آغاز سفرهاي نوروزي، روز گذشته 220 نفر در مدارس و 580 نفر در چادر مسافرتي در پارك‌هاي آرادان اقامت داشتند.

وي با بيان اينكه امروز نيز 330 نفر در اين شهرستان اقامت كرده‌اند، گفت: با هدف نظارت بر وضعيت اقامت مسافران در اين شهرستان، روز گذشته با حضور بخشدار آرادان، معاون فرماندار و سرپرستي اداره ميراث فرهنگي آرادان از سياه چادر عشايري و پنج مدرسه كه به اسكان مسافران اختصاص يافته است، بازديد شد.

محسني با اشاره به اينكه هشت مدرسه در شهرستان آرادان به اسكان مسافران اختصاص دارد، افزود: بر اساس بازديدهاي انجام شده مشخص شد، وضعيت گرمايشي مناسب است و برخورد عوامل و نظافت مراكز مطلوب ارزيابي شد.

وي با اشاره به استقرار سياه چادر عشايري در جوار زائر سراي آرادان گفت: در اين محل، زمينه شترسواري مسافران نيز فراهم شده است و تا كنون استقبال مسافران از سياه چادر و شترسواري مناسب بوده است.

سرپرست اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان آرادان گفت: امسال و در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، ميزان ورود و اقامت مسافران در آرادان افزايش يافته است.

شهرستان آرادان در 15 کیلومتری شهرستان گرمسار واقع شده و از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان(اصفهان) منتهی می شود.

از جاذبه های آرادان می‌توان به امامزاده علی اکبر(ع) با قدمت ایلخانی، امامزاده شاه سلطان نظر(ع)، بازار تاریخی، تپه تاریخی شاه‌نظر، مسجد جامع و حسینیه، کاروانسرای دهنمک، روستای هدف گردشگری پاده و مناطق نمونه گردشگری رامه و قالیباف اشاره كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار