امام جمعه موقت ساری
امام جمعه موقت ساری، با اشاره به ورود مسافران نوروزی به استان تاکید کرد: مسئولان فرهنگی مراقب باشند تا استان از نظر فرهنگی دچار خدشه نشود.
کد خبر: ۱۹۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 18 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به اقدمات خوب برای پذیرایی از مسافران یادآور شد: مسئولان فرهنگی مراقب باشند تا استان دچار خدشه فرهنگی نشود.

وی به ملی شدن صنعت نفت اشاره و یکی از دلایل عدم موفقیت را وابستگی به اقتصاد نفتی بیان کرد و گفت: باید از اقتصاد دولتی و نفتی رها شویم زیرا اگر به اقتصاد نفتی متکی شویم، قافیه را باختیم.

امام جمعه موقت ساری، راه توسعه اقتصادی را جراحی اقتصادی و توجه به اقتصاد مقاومتی بیان کرد و خواستار تلاش برای تحقق این برنامه مهم شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید روی پای خودمان بایستیم و نیاز به تفکر انقلابی داریم به برخی اظهار نظرها درباره رفع حصر سران فتنه از سوی برخی افراد اشاره و اضافه کرد: مطرح کنندگان این موضوع نسبت به مشکلات اساسی جامعه بی خبر هستند.

امام جمعه موقت ساری، فقر و بیکاری را مهمترین چالش و مشکل بیان کرد و خواستار توجه به اقتصاد مقاومتی برای رفع این مشکلات در جامعه شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار