معاون امور بانوان ورزش و جوانان مازندران
معاون امور بانوان ورزش و جوانان مازندران گفت: بانوان ورزشکار مازندرانی در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی در سال 94 موفق به کسب 50 مدال شدند.
کد خبر: ۱۹۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 17 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم فرج‌پور با بیان اینکه نسبت به سال گذشته تعداد مدال‌های بانوان ورزشکار مازندرانی رشد چشم‌گیری داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر بانوان ورزشکار مازندارنی همچون آقایان برای موفقیت ورزش استان افتخارآفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزش و کسب مدال جنسیت نمی‌شناسد، بیان کرد: از 50 مدال کسب شده در سال 94 توسط ورزشکاران بانوی مازندرانی 23 مدال جهانی، 26 مدال آسیایی و یک مدال بین‌المللی بوده است.

معاون امور بانوان ورزش و جوانان مازندران گفت: در رقابت‌های جهانی 9 مدال طلا، هفت مدال نقره، هفت مدال برنز، در مسابقات آسیایی 12 مدال طلا، هفت مدال نقره و هفت مدال برنز و در رقابت‌های بین‌المللی نیز یک مدال نقره توسط ورزشکاران و قهرمانان بانوان مازندرانی به دست آمد.

فرج‌پور از فعالیت 44 هزار و 602 نفر از بانوان به عنوان ورزشکار سازمان یافته در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: 48 تیم در رده‌های مختلف سنی در بخش بانوان در لیگ کشوری حضور دارند.

وی به حضور ملی‌پوشان متعدد در اردوی تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: شهرهای قائم‌شهر، بابل، ساری، نوشهر، آمل و بابلسر بیشترین بازیکنان دعوت شده بانوی به اردوی تیم‌های داشتند.

فرج‌پور در پایان با بیان اینکه نگاه ورزش بانوان توسعه در دو بعد قهرمانی و همگانی است، خاطرنشان کرد: همچنین بازیکنانی از شهرهای فریدونکنار، جویبار، چالوس، عباس‌آباد و نکا در رده‌های مختلف سنی به اردوی تیم‌های ملی بانوان دعوت شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار