معاون اداره جنگل کاری و پارک های اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت که کشیک نوروزی پارک های جنگلی استان از امروز سه شنبه آغاز شد .
کد خبر: ۱۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران،علی اصغر اسماعیل زاده افزود : در قالب این کشیک های نوروزی تیم هایی از ماموران اداره جنگل کاری و پارک های منابع طبیعی مازندران با حضور در 22 پارک جنگلی استان وضعیت ارائه خدمات به مسافران و حفاظت از منابع طبیعی را کنترل می کنند . 

اداره جنگل کاری و پارک های منابع طبیعی مازندران موظف به نظارت و بازرسی فعالیت مجریان طرح های پارک جنگلی هستند و این نظارت با توجه به مسافر خیز بودن استان در ایام تعطیلات بویژه تعطیلات نوروزی با تشکیل تیم های نظارتی انجام می شود .
اسماعیل زاده گفت : اکیپ سه نفره مستقر در اداره منابع طبیعی شهرستان ها و همچنین اداره کل منابع طبیعی استان شبانه روزی بازرسی و نظارت بر پارک های جنگلی را نوروز امسال انجام می دهند .
وی افزود : این اکیپ ها علاوه بر کنترل نحوه ارائه خدمات به افراد درون پارک ها ، نسبت به هرگونه تخریب و از بین بردن منابع طبیعی برخورد لازم را اعمال می کنند .
او با تاکید بر تکریم مسافران به عنوان مهمانان در استان مازندران از آنان خواست تا نسبت به رعایت نکات بهداشتی و حفظ منابع طبیعی توجه جدی نشان دهند . 
اسماعیل زاده با اشاره به اینکه 15 پارک جنگلی استان با عقد قرارداد قانونی به بخش خصوصی واگذار شد و دارای مجری هستند ، گفت : البته این بدان معنا نیست که پارک های جنگلی بدون مجری ، خدمات به مسافران ارائه ندهند .
وی افزود : در این پارک های جنگلی نیز بخش خصوصی به مسافران و افراد خدمات می دهد.
معاون اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری همچنین با اشاره به تعبیه مکان هایی برای پخت غذا در پارک های جنگلی از مردم خواست تا نسبت به رعایت این نکات برای حفاظت از منابع طبیعی اقدام کنند.
مازندران دارای دو اداره کل منابع طبیعی در ساری و نوشهر است.
22 پارک جنگلی به وسعت پنج هزار و 825 هکتار زیر پوشش اداره کل منابع طبیعی ساری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار