معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه‌های عرضه‌کننده سوخت در سطح کشور رتبه پنجم را دارد.
کد خبر: ۱۹۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 10 March 2016
معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه‌های عرضه‌کننده سوخت در سطح کشور رتبه پنجم را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، امیر روستایی در گردهمایی جایگاه‌داران عرضه سوخت که در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به 44 جایگاه عرضه سوخت ممتاز این استان در سال گذشته اظهار داشت: طرح درجه‌بندی برای جایگاه‌های توزیع سوخت در سال 95 ادامه می‌یابد به طوری 144 جایگاه در سطح استان وجود دارد.

معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت در مناسبت‌های اجتماعی افزایش می‌یابد، گفت: در این ایام با افزایش خدمات، درآمد جایگاه‌داران افزایش می‌یابد که در این راستا نظارت و بازرسی نیز بیشتر می‌شود.

روستایی با بیان اینکه عرضه سوخت از سال 1330 آغاز شده است، افزود: در ایام تعطیل همچون نوروز آراستگی کابران جایگاه‌ها در کنار تجهیز جایگاه‌های عرضه‌کننده سوخت برای ایجاد آرامش و امنیت مسافران اهمیت دارد.

وی تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت درجه‌بندی شده استان کرمانشاه را 108 باب اعلام و بیان کرد: این رقم پس از عید نوروز به 110 جایگاه افزایش می‌یابد با توجه به اینکه جایگاه‌ها با تجهیز کامل از نظر استاندارسازی و ارائه خدمات رفاهی در درجه بالایی قرار می‌گیرند.

روستایی با اشاره به افزایش قدرت مانور جایگاه‌داران عرضه سوخت در صورت کاهش نگاه حاکمیتی دولت گفت: این موضوع با فعالیت جایگاه‌داران تحت نام تجاری خاص امکان‌پذیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار