کسانی هم که بخواهند اقدام به سگ گردانی کنند یا این حیوانات آزار دهند را به قانون تحویل خواهیم داد و سگ‎های آنان را به سازمان حفاظت محیط زیست خواهیم سپرد.
کد خبر: ۱۹۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 09 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی مازندران در آستانه تعطیلات نوروز نسبت برخی اقدامات در شهرک‎های مسکونی استان هشدار داد و از برخورد با سگ‎گردانان و افراد بدحجاب در شهرکهای مسکونی ساحلی استان خبر داد.
به گفته سردار جعفری‎نسب تفاهمنامه ای بین مسئولان این شهرک‏ها و پلیس امضا شده است تا این مدیران با تهیه دستورالعمل‎های مشخص و اطلاع رسانی به اهالی از ورود افراد هنجارشکن جلوگیری شود. منشور اخلاقی برای مردم تولید آرامش می‎کند، زنهای بدحجاب را نه ما می‎پذیریم و نه مدیران شهرکها و کسانی هم که بخواهند اقدام به سگ گردانی کنند یا این حیوانات آزار دهند، آنها را دست آموز کرده‎اند را به قانون تحویل خواهیم داد و سگ‎های آنان را به سازمان حفاظت محیط زیست خواهیم سپرد.استان مازندران در روزهای آینده میزبان 15 میلیون نفر از هموطنان برای استفاده از طبیعت مازندران است.
پدیده سگ گردانی یکی از اعمالی است که در سالهای اخیر توسط برخی افراد به شدت رواج یافته است و برخی افراد حاضرند برای خرید یک سگ و سوار کردن آن در اتومبیل خود چند ده میلیون تومان چول پرداخت کنند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار