رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر
رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر از آمادگی این شهر برای برگزاری جشنواره اقوام خبرداد.
کد خبر: ۱۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 09 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، عیسی رمضانی با اشاره به اینكه نوشهر برای دومین سال میزبان برگزاری جشنواره اقوام در نوشهر است، اظهار کرد: نوشهر یکی از شهرهای مقصد و هدف گردشگری در استان مازندران و حتی کشور است که همه ساله در ایام تعطیلات تابستانه و نوروز پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با ابراز رضایت از استقبال خوب مردم از جشنواره اقوام در سال گذشته افزود:برگزاری جشنواره اقوام در چنین فضایی یک موقعیت بسیار کم نظیر برای احیا و بازشناساندن فرهنگ، سنن، آداب و رسوم بومی و محلی مناطق مختلف کشور و به ویژه استان مازندران است.

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر تصریح كرد: برگزاری همایش بزرگ و ملی شب نشان نیما و بعد ازآن برگزاری جشنواره ارکیده و اکنون نیز در آستانه برگزاری دومین جشنواره اقوام مختلف کشور به میزبانی نوشهر نشاندهندهنگاه فرهنگی اعضای شورای شهر نوشهر به مقوله بسیار مهم و کلیدی فرهنگ و هنر در کنار سایر مباحث در حوزه وظیفه‌مندی شورا است.

رمضانی با بیان اینكه حوزه فرهنگ و هنر بستر مناسب و مطلوبی برای ایجاد و توسعه عمران و آبادانی است، خاطر نشان كرد:بر همین اساس نوشهر که خود یکی از شهرهای فرهنگی و هنری محسوب می‌شود توانسته است در اجرای برنامه‌های فرهنگی موفق عمل کند و کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.

وی گفت: به طور حتم تداوم جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی و هنری با برند ملی در نوشهر مورد توجه ما قرار دارد و از همه ظرفیت‌های حوزه فرهنگ و هنر و صاحب‌نظران واقعی و دلسوز در این زمینه استفاده می‌‌شود تا برنامه ای هر چه بهتر برگزار شود.

رئیس شورای شهر نوشهر یاد آور شد: تجربه دوره نخست جشنواره اقوام در نوشهر، به بهتر برگزار شدن دومین جشنواره اقوام در همین شهر کمک بزرگی می‌کند و تجربه گذشته همراه با اندیشه‌های نو و خلاقانه بر شکوه و عظمت این جشنواره امسال خواهد افزود.

رمضانی ابراز امیدواری كرد: نوشهر میزبان شایسته ای برای جشنواره فرهنگ و هنری با رویکرد احیاء و معرفی فرهنگ بومی و محلی استان‌های سراسر کشور باشدکه با توجه به سابقه درخشان نوشهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، این مهم انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: تمهیدات لازم برای جانمایی و ایجاد فضای نمایشگاهی، غرفه‌سازی، استقرار تجهیزات و ادوات مربوط به آنچه ابزار و آلات زندگی گذشتگان اقوام مختلف کشور است، اندیشیده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار