شش طرح بزرگ عمرانی ،صنعتی ودرمانی در استان یزد همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۹۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 07 March 2016
به گزارش تابناک یزد،شش طرح بزرگ عمرانی ،صنعتی  ودرمانی در استان یزد همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد به بهره برداری خواهد رسید.
 برای بهره برداری از این طرحها در مجموع بیش از هزار وپانصد میلیارد تومان هزینه شده است . افتتاح دو واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی تابان یزداز جمله این طرحها ست . این نیروگاه که همه مراحل طراحی ،ساخت وراه اندازی آن به همت متخصصان داخلی انجام شده با هد ف تامین بخشی از برق مورد نیاز کشور بویژه رفع نیاز صنایع انرژی بر منطقه از جمله صنایع فولاد احداث شده است با  ساخت این دو واحد نیروگاهی ظرفیت تولید انرژی برق استان به بیش از 2270 مگا وات خواهد رسید .
خط تولید انواع میلگرد صنعتی وساختمانی به ظرفیت 550 هزار تن در مجتمع معدنی وصنعت آهن وفولاد از جمله طرحهایی است که همزمان با سفر رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید .
با اجرای این طرح زمینه اشتغال 2500 نفر به طور مستقیم وغیر مستقیم فراهم می شود .
پست 320/400 کیلو واتی وافتتاح بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی از دیگر طرحهایی است که در بافق همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد .کلنگ ساخت  بیمارستان تخصصی بافق در مرداد 93 به زمین زده شد و اکنون 6ماه زودتر از موعد مقرراین طرح  به بهره برداری می رسد .
این بیمارستان که شامل بخشهای تخصصی مختلف است با اعتبار 90 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع ساخته شده است .
همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور عملیات گاز رسانی به بهاباد آغاز می شود .این طرح   با اعتباری بیش از 100 میلیارد تومان  جمعیت 16 هزار نفری شهرستان بهاباد را تحت پوشش قرار می دهد .با اجرای این طرح 80 کیلومتر لوله گذاری شده وظرف 15 ماه گاز شهری در اختیار مردم بهاباد قرار می گیرد.
همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد قرار است 480 واحد مسکونی جوانان یزد تحویل متقاضیان شود  .  که این طرح در زمینی به وسعت 11 هکتار اجرا شده و320 واحد آن به بهره برداری رسیده است.
برای ساخت این واحدها تاکنون 530 میلیارد ریال از محل کمکهای خیری ،تسهیلات بانکی وآورده متقاضیان هزینه  شده است .
این شهرک مسکونی با پیش بینی داشتن همه امکانات لازم برای زندگی خانواده ها از جمله مدارس هوشمند ،مسجد ،بانک ،مراکز تجاری ،فضای سبز و فضای بازی به عنوان واحد برتر مسکن اجتماعی کشور شمرده می شود .   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار