همزمان با بازی نماینده بابل، نساجی قائم‎شهر نماینده پرسابقه مازندران در سالهای دیرین فوتبال ایران نیز در لیگ دسته یک فوتبال در شیراز به دیدار فجر شهید سپاسی می‎رود.
کد خبر: ۱۹۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 06 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم باشگاهی خونه به‎خونه بابل یکی از نمایندگان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور که این‎روزها بخت اول فوتبال مظلوم و محروم مازندران برای صعود به لیگ برتر است، فردا دوشنبه در دیداری حساس به مصاف با میهمان خود خیبر خرم‎آباد می‎رود.
این بازی در استادیوم هفت تیر شهرستان بابل برگزار می‎شود و علاقمندان به تیم خونه به‎خونه بسیار امیدوارند تا در خانه خود یک گام بلند برای صعود به لیگ برتر ایران بردارند.
نساجی قائم‎شهر نماینده پرسابقه مازندران در سالهای دیرین فوتبال ایران نیز در بازی همزمان خود در لیگ دسته یک فوتبال در شیراز به دیدار فجر شهید سپاسی می‎رود.
فوتبالیست‏های قائم‎شهری در صورت پیروزی در این دیدار این شانس را دارند که به جمع مدعیان بازگشته یا حداقل به تیم‎های بالایی نزدیکتر شوند..
با وجود تغذیه بسیاری از تیم‎های ملی کشور از ورزش مازندران، فوتبال مازندران با وجود داشتن بیش از 70 بازیکن در تیم‎های مختلف لیگ برتری در سالهای تاسیس لیگ برتر ایران هنوز هم از داشتن یک تیم باشگاهی در معتبرترین مسابقات فوتبال کشور محروم است و مهمترین دلیل آن نبود صنایع مهم و پولدار نمونه تیم‎های فولادی یا خودروساز برای تیم داری در استان همچنین ضعف کار گروهی در بسیاری ازاهالی و مدیران ورزشی است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار