مدیرکل آموزش و پرورش مازندران
مدیرکل آموزش پرورش مازندران گفت: بخشی از مشکل بیکاری جوانان درجامعه به خصوص فارغ التحصیلان متوجه آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۱۹۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 06 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی قاسمی درکارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات هدایت تحصیلی ( انتخاب رشته) مدیران و مشاوران مدارس متوسطه اول استان دراردوگاه بادله ساری افزود: اگرهدایت تحصیلی درجامعه متناسب با نیازجامعه صورت گیرد؛ بخش زیادی از مشکلات ناشی از بیکاری جامعه کاهش خواهد یافت.

وی ایجاد اشتغال درجامعه را منوط به هدایت تحصیلی دانش آموزان درمدارس دانست و بر توجه به علاقه دانش آموزان درهدایت تحصیلی ( انتخاب رشته) تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اقناع اولیای دانش آموزان را راهکار مناسب برای هدایت تحصیلی دانش آموزان برشمرد و گفت: مدیران و مشاوران در مدارس باید با آگاهی بخشی خانواده ها نسبت به انتخاب رشته این موانع را کاهش دهند.
قاسمی افزود :نگاه خانواده ها درانتخاب رشته ،پایگاه اجتماعی آینده فرزندانشان بدون توجه به علاقه آنها به رشته تحصیلی است و این کارمی تواند آینده دانش آموز را به خطر بیاندازد.
دبیرشورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به سرمایه گذاری نظام در حوزه آموزش و پرورش افزود: باید این سرمایه ها به سمتی سوق داده شود که برای توسعه آینده کشورمفید باشد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران دراین کارگاه آموزشی گفت که ستاد هدایت تحصیلی از اول مهرماه سال جاری در این اداره کل تشکیل شد.
اسفندیار نظری کاراین ستاد را اجرای طرح هدایت تحصیلی درمدارس متوسطه مازندران مطابق با دستورالعمل وزارتخانه متبوع اعلام کرد.
کارگاه آموزشی یکروزه اجرای قوانین و مقررات هدایت تحصیلی با شرکت مدیران و مشاوران مدارس متوسطه اول مازندران صبح امروز یکشنبه با حضوربیش از 500 مدیر و مشاور تحصیلی این مدارس در اردوگاه بادله ساری برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار