فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم (وزن اول المپيكی) با 460/8 امتياز يك پله صعود كرد و صدرجدول را از رقيب كره‌ای خود پس گرفت.
کد خبر: ۱۹۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 05 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، فرزان عاشورزاده پدیده تکواندو مازندران و تیم ملی در جدید‎ترین رده‎بندی فدراسيون جهانی تكواندو، برترین ورزشکار جهان در وزن خود شده است.
رنكينگ المپيكيی فدراسیون جهانی تکواندو برترین ورزشكاران این رشته را در ماه مارس 2016 اعلام كرده است كه امتيازات اين رنكينگ تا پايان مسابقات ماه فوريه 2016 محاسبه شده است، در اين رنكينگ كه امتيازات مسابقات آزاد تركيه، جام باشگاههای آسيا و تورنمنت آزاد فوجيره، محاسبه شده، فرزان عاشورزاده از شهر عباس‎آباد مازندران دیده می‎شود.
فرزان عاشورزاده در اين ماه، در وزن 58- كيلوگرم (وزن اول المپيكی) با 460/8 امتياز يك پله صعود كرد و صدرجدول را از رقيب كره‌اي خود پس گرفت تا تکواندوکارانی از پرتغال، بلژيك، آلمان و مكزيك در اين وزن جايگاه سوم تا ششم را کسب کنند.
به گزارش تابناک مازندران، تيم ملی تكواندوی مردان ایران توسط فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- كيلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ كيلوگرم موفق به كسب سهميه المپيك ريو 2016 شده است.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار