تابناک: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: به فرموده قرآن کریم تربیت صحیح یک کودک مانند زنده کردن یک انسان و کل جامعه است از اینرو اهمیت بسیار دارد.
کد خبر: ۱۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 06 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از آیت الله مظاهری اضافه کرد: لازمه تحقق این موضوع ارتباط با خداوند متعال و یاری جستن از پرودگار است.

این مرجع تقلید اظهار کرد: انسان در سن کودکی هر آنچه را فراگیرد در او ماندگار خواهد شد و این موضوع نشاندهنده اهمیت و در عین حال مشکل بودن فعالیت برای کودکان و نوجوانان است.

آیت الله مظاهری در دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، انجام برنامه های مختلف برای کودکان و نوجوانان را مقدس برشمرد و مسوولین را به امانت داری صحیح از کودکان و نوجوانان توصیه کرد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان ابراز امیدواری کرد که انجام فعالیت های مذهبی، فرهنگ دینی و سیره اهل بیت (ع) هرچه بیشتر در جامعه گسترش یابد.

در ادامه سید حامد عسگری­ فر مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ارائه گزارشی از فعالیت های این کانون، یکی از برنامه های کانون اصفهان را برگزاری طرح های قرآنی و دینی اعلام کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از 1000 نوجوان در طرحی با عنوان بچه های قرآن دوست، بر انجام همیشگی این گونه فعالیت ها با استفاده از قالب های هنری، فرهنگی و ادبی در کانون استان اصفهان تاکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تعداد مراکز این کانون در استان را 60 مرکز اعلام کرد و گفت: بیشتر این مراکز در مناطق محروم استان با هدف کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در خدمت خانواده هاست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار