کد خبر: ۱۸۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 24 February 2016
در پایان از این مجمل خود حدیث مفصل خوان. که اگر احتیاج به نیاز و هم سخنی را بشناسیم، می‌شود موحد را محوری مهم و اساسی برای همدلی، با هم بودن و یکی شدن دانست، شخصیتی فرا استانی و فرا‌تر از تمام گرایشهای شخصی و جناحی و سیاسی و گروهی و آیینی و جزبی و قبیله‌ای و....

طناز سبحانی

می‌خواهم او را به عمد، سوا از القاب رایج و معمول موحد بنامم، چون بر این تصورم که خود، مشهور‌تر از القابی است که سعی کنم با آن‌ها بنمایانمش یا بخوانمش. موحد را گروهی با وجهه خانوادگی‌اش می‌شناسند، از سادات معظم کهگیلویه، گروهی با اقتدار و هیمنه‌اش. گروهی با آرامش و آقایی مثال زدنی‌اش. در مناسبت‌های حضوری با اقشار و آحاد مختلف مردم حتی با او از سر کین و غضب سخن گفتند، اهانت کردند، اما ایشان بزرگی، آقایی و متانت خود را از دست نداد مانند روزی که در استادیوم ورزشی شهر، اشخاصی در حین سخنانش اخلال و بی‌نظمی نمودند، که موحد آن ناملایماتی ناصواب را تحمل کرد. گروهی نیز موحد را با علم قضاوتش در آن سن و سال و پذیرا شدن و سپردن مسئولیت حساس و خطیر در شرایط امنیتی خاص در قامت دادستانی یکی از مهم‌ترین استانهای کشور (خوزستان). گروهی نیز از وارستگان علم و اندیشه و اعاظم، علمای بزرگ دین و معرفت به جدیت و تلاش مجدانه و خستگی ناپذیر در رفع مشکلات آن حوزه‌ها و مردم. بسیاری از این رفتار صبوری و فره‌مندی و دید بلندش او را از اینه جزیی از یک طیف و قالب سیاسی خاص باشد، جدا کرده و کمک می‌کند او متعلق به همه و نه گروهی خاص، بدانیم و ببینیم.
اگر گمان شما هم همین است، که هم صحبتی، وفاق و نگاه به آینده از ما فاصله گرفته و جدا شده و گرایشهای سیاسی، مانع کنار هم بودن و بی‌ریا و هم دل با هم خندیدن و مهربانانه و از سر مهر دنبال مصالح استان، کنار هم بشینیم، شاید برایتان مقدور افتد، ارزشی که من در موحد می‌یابم، هستید.
در پایان از این مجمل خود حدیث مفصل خوان. که اگر احتیاج به نیاز و هم سخنی را بشناسیم، می‌شود موحد را محوری مهم و اساسی برای همدلی، با هم بودن و یکی شدن دانست، شخصیتی فرا استانی و فرا‌تر از تمام گرایشهای شخصی و جناحی و سیاسی و گروهی و آیینی و جزبی و قبیله‌ای و….
فرهمندی وارسته، خبره به امور و مردی برای تمام وصول.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
دختر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
وراسی...
کو کم گپ مفت و بی ارزش بزن
په یونه سی کسلی بگو نشناسنش...
سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
موحد احیاگر مجدد کهگیلویه بزرگ برای مردم بزرگ
محمد از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
فقط هاشمی ما دنبال یه تجربه تازه هستیم موحد نباید دوباره می امد مردم دنبال تازگی هستن تجربه نو به امید موفقیت
حشمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
اخ سیت خوایی مه موحد نهاته سرکار یا وعده وت دایه
حشمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
اخ سیت خوایی مه موحد نهاته سرکار یا وعده وت دایه
حشمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
اخ سیت خوایی مه موحد نهاته سرکار یا وعده وت دایه
احمد ارجمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
دختر خوب و آقا حشمت همیشه بعضی ها فکر می کنند مرغ همسایه غازه- از داشته هایش بی خبر- من کارمند یکی از ادارات یاسوچ بودم و نزذیک 20 سال است که از استان شما مهاجرت کردم اما علاقه مند به جریانات استان شما هستم و صداقتی که در آن استان از مردم دیدم فاصله 20 ساله و 1000کیلومتری از یادم نبرده است-الان هم رفتار و کردار نمایندگانتان را در مجلس رصد می کنم-البته لر هستم و در دانشگاههایی که مهندسی در سطوح مختلف تدریس می کنم اول لر بودنم را معرفی می کنم- اما نه وعده ای دریافت کرده و نه نیازی به وعده ها دارم- داشته هایتان را قدر بدانید- اگر آنچه شما دارید در این استانی که هستم داشتند برای خبرگان روزهای آخر کیس را از استان دیگر نمی آوردند تا اینکه کاندید یکی نباشد -اگر موحدی می داشتند حتما او نماینده خبرگانشان می شد-موفق باشید
اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
باور کنید یا نکنید موحد شکست خورد .من کاری به هیچکدام ندارم .اما اما اما سخنرانیهای هردو را من در دهدشت دیدم سخنان موحد اصلا قابل مقایسه با سردار نیس موحد با برنامه و در چارچوب نطق های مسئولین نظام و با ادبیات سیاسی روز حرف می زدند. اما سردار با هیجان سخن میراند که در بعضی ازجملات ناخواسته کلماتش لری وفارسی میشد . وعده به ادامه ی کارهای نیمه تمام موحد مانند سیمان پتروشیمی ..... دادن . که حرف جدیدی نبود و نداشت .هرچند موحد هم نداشت اما موحد چون سیاست باز خوبی است تجربه ی صدها نطق انتخابی داشتند نبض جلسه را تا آخر بدست گرفت وفکر میکنم موحد تنها کسی بود که مستمعین حاضر موافق و مخالف(خودم) را مجاب به شنیدن سخنانش کرد.حالاتا ببینیم سردار در مجلس به مانند قبلیها چه گوید و چه کند. . آیا عظمت ما را میتواند دوبار احیا کند یا نه آیا میتواند با لابی (مانند موحد)راجع به مسله ای بیش از چهل پنجاه نفر نماینده را همسو خود کند . به مانند گذشته کهگیلویه را با اقتدار نشان دهد .این توپ این میدان.... همیشه موفق باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
فقط میگویم خبری در راه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار