سال جدید کاری برای کارگران پتروشیمی هگمتانه با بیکار شدن آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 06 April 2015

سال جدید کاری برای کارگران پتروشیمی هگمتانه با بیکار شدن آغاز شد.

به گزارش فارس؛ جمعی از کارگران پتروشیمی هگمتانه همدان در اعتراض به جلوگیری از ورود آن‌ها به این کارخانه مقابل اداره کار، رفاه و امور اجتماعی استان همدان تجمعی اعتراض‌آمیز داشتند.

یکی از کارگران این کارخانه گفت: با آغاز سال کاری جدید و امید به سالی پرکار و با انرژی مضاعف، بعد از سپری کردن 12 روز تعطیلات از سوم فروردین تا پانزدهم فروردین ماه با مراجعه به کارخانه با درب بسته کارخانه مواجه شدیم و از ورودمان به کارخانه ممانعت شد که هنوز دلیل این ممانعت بر هیچ یک از کارگران روشن نشده و برای رسیدگی به این مشکل تصمیم گرفتیم این موضوع را با تجمع کارگران به گوش مسئولان برسانیم.

حدود 100 نفر از کارگران به نشانه اعتراض مقابل اداره کار، رفاه و امور اجتماعی استان تجمع کردند و پس از مکتوب کردن درخواست خود مبنی بر رسیدگی به این مشکل و تسلیم آن به اداره کار، رفاه و امور اجتماعی استان راهی استانداری شدند تا مراتب اعتراض خود را به گوش استاندار و دیگر مسئولان استان برسانند.

کارگران پتروشیمی هگمتانه مدتی است با مشکلات عدیده در این کارخانه مواجه هستند و سال گذشته نیز با بلاتکلیفی و عدم پرداخت حقوق و اخراج مواجه بودند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار