رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در استان همدان کار برگزاری انتخابات را عهده دار هستند.
کد خبر: ۱۸۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 23 February 2016

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در استان همدان کار برگزاری انتخابات را عهده دار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ ابراهیم الهی تبار گفت: تمامی تمهیدات و شرایط مورد نیاز برای خلق حماسه ای ماندگار در هفتم اسفندماه سالجاری فراهم شده است.

وی اضافه کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات مانور انتخابات همزمان با سراسر کشور در بخش ها و حوزه های انتخابیه این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه توانایی کاربران با برگزاری مانور انتخابات بررسی شد گفت: قرار است مانور استانی برگزاری انتخابات نیز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: نرم افزار مورد نیاز انتخابات در سیستم رایانه نصب شده و نحوه کار با این نرم افزار توسط مربیان به کاربران انتخابات آموزش داده شده است.

الهی تبار بیان کرد: بیشتر کاربران و مجریان برگزاری انتخابات تجربیات برگزاری چندین دوره انتخابات را دارند که این امر نیز در برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات تاثیر گذار است.

وی اظهار کرد: هفتم اسفند ماه سالجاری روز به نمایش گذاشتن اتحاد، همدلی و ولایتمداری ملت ایران است و در این روز بزرگ ملت ایران بار دیگر با لبیک به ندای رهبری با آرمانها و ارزش های انقلاب تجدید بیعت می کنند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال به صورت همزمان برگزار می شود.

استان همدان با یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت، ۹ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار