امام جمعه نوشهر
امام جمعه نوشهر با اشاره به نزدیکی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خوب و قوی باعث حفظ کشور می شود.
کد خبر: ۱۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 19 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان افزود : مجلس شورای اسلامی ، ریل گذاری نظام را انجام می دهد و دولت در همان مسیری را که مجلس ریل می گذارد ، حرکت می کند.


وی یادآور شد : اگر مجلس در مسیری دیگر باشد ، دولت نیز در همان مسیر گام برمی دارد ، بنا بر این ترکیب و کیفیت مجلس در سرنوشت کشور مؤثر است.


امام جمعه نوشهر اظهار داشت : باید از گذشته عبرت بگیریم و اجازه ندهیم مجلسی شکل بگیرد که برای کشور مشکل ساز شود.


وی افزود : ما مردم شهرستان نوشهر حق داریم یک نفر را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار نفر را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزینیم و باید از این حق خود استفاده کنیم و رای سفید ندهیم.


او ادامه داد : کسی را باید انتخاب کنیم که متدین و امین و طرفدار عدالت و محرومان باشد و از فساد اخلاقی و سیاسی و مالی به دور و پایبند به ارزش های اسلامی و خط امام باشد.


مشایخ گفت : این انتخابات ، اولین انتخابات پس از توافق برجام است و حضور در آن باید با توجه به شرایط روز باشد. 


وی انتخابات مجلس خبرگان رهبری را هم مهم ارزیابی کرد و اظهار اشت : اگر چه وظایف خبرگان به مسائل جاری مردم ربط پیدا نمی کند ، ولی در روز مبادا وظیفه خیلی مهمی بر عهده دارد.


امام جمعه نوشهر از مردم خواست به نحوه تبلیغ نامزدها توجه کنند و گفت : روش تبلیغ و نوع شعارها و ادعاهای نامزدها تا حدی می تواند صلاحیت یا بی صلاحیتی آنان را نشان دهد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار