رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ملایر از نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 20 February 2016

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ملایر از نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،"سیداسماعیل صفوی‌زاده" در این رابطه توضیح داد: با عنایت به اقدامات مهم و راهبردی دولت تدبیر و امید، کلیه ناوگان تاکسی‌های فرسوده با عمر بالای 10 سال در سطح کشور با اهدای تسهیلات ویژه، نوسازی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان ملایر افزون بر 427 دستگاه تاکسی فرسوده وجود دارد که شامل این طرح می‌شوند، اظهار کرد: تسهیلات دولتی که به این طرح تعلق می‌گیرد شامل 20 میلیون تومان وام بانکی با سود 16 درصد و مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه دولت بابت اسقاط هر دستگاه تاکسی فرسوده 5 میلیون تومان به مالکان خودرو پرداخت می‌کند، گفت: بانک‌های ملت، تجارت و پارسیان به عنوان بانک‌های عامل به متقاضیان معرفی شده‌اند.

وی یادآورشد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به بهره‌مندی از مزایای این طرح، ثبت‌نام کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به اینکه طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده تازه کلید خورد است، اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد ارتقاء سطح خدمات‌دهی به شهروندان و کاهش حوادث ناگوار راهنمایی و رانندگی و آلودگی هوا باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار