امام جمعه زاهدان:
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ملت ایران یک بار دیگر همچون راهپیمایی 22 بهمن با حضور در انتخابات هفتم اسفند و خلق حماسه ای زیبا، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۱۷۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 13 February 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است بر این اساس حضور پرشور مردم در راهپیمایی و دیگر عرصه ها سبب تقویت نظام، قدرت مسئولان و در نتیجه اقتدار ایران اسلامی می شود.
امام جمعه زاهدان افزود: حضور گسترده مردم در چنین عرصه هایی سبب افزایش قدرتمندی مسئولان در دیپلماسی، چانه زنی و مسائل جهانی می شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور در راهپیمایی و دیگر صحنه ها از جمله انتخابات واجب است گفت: در این زمینه هم واجب عقلی و هم واجب شرعی و اعتقادی وجود دارد به طوری که از نظر عقلی این حضور سبب تقویت نظام می شود و از نظر شرعی با توجه به تاکید قرآن جایگاه و موضع قدرت نظام اسلامی را تقویت می کند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان سیستانی و بلوچستانی همه و همه همچون سیلی خروشان عزت، اقتدار، وحدت و دلدادگی به نظام و ولایت را به نمایش گذاشتند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن در زرآباد کنارک یکی از دورافتاده ترین بخش های سیستان و بلوچستان گفت: مراسم راهپیمایی حتی در این بخش دو افتاده با شکوه خاصی برگزار شد به طوری که چندین نفر از اتباع کشور عمان که به این منطقه سفر کرده بودند با دیدن این صحنه به وجد آمده و به جمع راهپیمایان پیوستند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با پرسنل نیروی هوایی در 19 بهمن گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار 22 بهمن و هفتم اسفند را عید بزرگ انقلاب معرفی کردند که خوشبختانه در راهپیمایی 22 بهمن با حضور با شکوه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پیش بینی رهبر معظم انقلاب که برگرفته از فکری دور اندیشانه و متفکرانه است، محقق شد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: به یقین مردم با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در هفت اسفند نیز همچون 22 بهمن حماسه ای زیبا در حمایت از نظام اسلامی خلق خواهند کرد.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه حضور در این صحنه خاری در چشم دشمنان، خونی تازه در جویبار انقلاب و نفس تازه برآن است افزود: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که حرکت در مسیر انقلاب اسلامی هیچ گاه رنگ کهنگی و فرسودگی به خود نمی گیرد بلکه همچون جوی آبی که هر لحظه آب های زلال وارد آن می شوند پویا تر از گذشته می شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان ایران اسلامی درصدد متوقف کردن یا به عقب راندن این نظام مردمی هستند که با هوشیاری مردم و درایت حکیمانه و هوشمندانه رهبری حرکت ایران اسلامی به سوی پیشرفت و ترقی هیچ گاه متوقف نمی شود بلکه با تلفیق دین با سیاست درآن گام ها مستحکم تر از گذشته درحال برداشتن است.
عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ایران اسلامی نماد اقتدار حاکمیت دین و الگویی بسیار شایسته در خنثی کردن توطئه دشمنان برای جدایی دین از سیاست است.
امام جمعه زاهدان بر حضور با شکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد و گفت: این حضور ترزیق روح تازه در کالبد انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور تیمی از پزشکان فوق تخصص دراستان گفت: این تیم با حرکت جهادی و خیرخواهانه در چند روز حضور خود در استان حدود هزار نفر از بیماران دارای مشکل شکاف کام و لب را ویزیت کرد و بیش از 100 نفر آنان را مورد عمل جراحی قرار داده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به راه اندازی شعبه فقهی بانک انصار در زاهدان گفت: در این زمینه علمای شیعه و سنی استان آستین را بالا زدند تا با محوریت بانک انصار اختلافات جزئی در مساله بانکداری اسلامی حل شود بر این اساس راه حل مناسب را پیدا کردند.
آیت الله سلیمانی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران و بهورزان باید با تاسی از این بانوی بزرگوار روحیه ایثار را بیش از پیش در خود نهادینه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار