مدیرکل ارشاد مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امروز ایران در عرصه‌های انژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادی وحوزه‌های مختلف علمی و فنی در دنیا حرف برای گفتن دارد و این خودباوری را مدیون پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۱۷۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 12 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، احد جاودانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم مرزن آباد از توابع شهرستان چالوس با بیان اینکه مردم ما می‌خواهند جهان را متحول کنند، اظهار کرد: در سال‌های پیش از انقلاب، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه ما و همچنین سایر جوامع تحت استعمار آمریکا و شوروی بوده، مسأله خودباختگی بود.
وی ادامه داد: در دوران طاغوت مردم فکر می‌کردند از خودشان چیزی ندارند و تنها باید به دستورات خارجی‌ها عمل کنند، و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، حتی نوع لباس پوشیدن ما هم وارداتی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تحقیر ملت‌ها را شعار اصلی کشورهای استعمارگر دانست و افزود: رزم‌آرا نخست وزیر پهلوی اول می‌گفت ایرانی‌ها حتی می‌توانند یک آفتابه هم بسازند و با این وجود چگونه می‌خواهند نفت را ملی و اداره کنند، اما امروز در کشور تحولات گسترده‌ای را در حوزهای مختلف علمی شاهد هستیم.

جاودانی به ثبت سالانه بیش از 30 هزار اختراع در ایران اشاره کرد و یادآور شد: امروز ایران در عرصه‌های انژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادی وحوزه‌های مختلف علمی و فنی در دنیا حرف برای گفتن دارد و این خودباوری را مدیون پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: در سال‌های پیش از انقلاب حتی دانشجویان مذهبی در دانشگاه های جرأت نماز خواندن را نداشتند، چون تحقیر می شد، اما امروز مساجد دانشگاه‌ها شلوغ ترین مکان هاست، و اینها همه نتیجه و دستاورد حرکت بزرگ مردم ایران بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به رهبری امام راحل ایستادگی در برابر همه این تحقیرها بود و امروز سربلندی را برای ما به ارمغان آورد و اینها به برکت خون شهیدانی است که جان خود را از دست دادند تا بتوانیم کشوری مقتدر و خودکفا شویم.

جاودانی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان امروز یادگاران ایثارگران ایران اسلامی هستند و هرگاه کشور در معرض تهدید باشد در صحنه حضور خواهند داشت و این حضور در صحنه به معنای پایبندی همیشگی به شعارها و عهدی است که با شهیدان خود بسته‌اند.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار