رئیس نظام پرستاری قائم‌شهر و سوادکوه
رئیس نظام پرستاری قائم‌شهر و سوادکوه گفت:قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که از سال 86 اجرایی نشده است باید به نفع پرستاران اجرایی شود.
کد خبر: ۱۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 12 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، شبنم شیردل در جمع پرستاران قائم‌شهری با بیان اینکه شاید هر کس به هر طریقی بخواهد از پرستار تجلیل کند اما آیا حق مطلبادا می‌شود، اظهار کرد: پرستاری واژه غریبی است که تا پرستار نباشی به عمق آن دست نخواهی یافت.

وی افزود: همه پرستاران تلاش می کنند تا بیماران در آرامش باشند و پرستار حتی روزهای عید نوروز که همه در تکاپوی خرید هستند باید ببینند شیف و ساعت کارشان چه زمانی است.

شیردل تصریح کرد: حتی در شب های قدر که همه ساعت 9 بر سرکار حاضر می‌شوند، پرستار باید زودتر از همه کارمندان در محل کارش و در کنار بیمار باشد.

وی در خصوص مطالبات پرستاران گفت:مطالباتی که پرستاران دارند شامل قانون به زمین مانده تعرفه‌گذاری مصوب ۱۳۸۶، اجرای کامل قانون سختی کار و ارتقای قانون بهره وری، اصلاح و اجرای کامل شرح وظایف پرستاری، توقف آموزش پرستار غیر آکادمیک و بیمارستانی، پرداخت معوقات پرستاران، اجرای قانون بهره وری برای همکاران ۱۱۵و اصلاح شرح وظایف کمک پرستاران است.

وی ادامه داد: تناسب پرستاران با تخت های بیمارستانی و عدم رعایت این مورد باعث فشار کاری مضاعف زیادی به پرستاران شده است.

شیردل عنوان کرد: ایجاد امنیت شغلی برای پرستاران شرکتی و نیز تعلق هدیه روز پرستار به بازنشستگان از دیگر مطالبات است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار