سردار شریف
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ایران تاثیر گذار ترین کشور دنیا در عرصه فرهنگی و امنیتی است و همچنان این تاثیرگذاری ادامه دارد.
کد خبر: ۱۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران ، سردار رمضان شریف روز پنجشنبه در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان بابل افزود : انقلاب ایران تنها انقلابی است که بعد از 37 سال همچنان بر آرمان های اصلی خود پایدار مانده است .


وی دلیل تداوم دلبستگی به آرمان های انقلاب اسلامی را ریشه داشتن آن در قرآن دانست و اظهار داشت : آرمان های انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ اسلامی و قرآنی است و زائیده فکر بشر نیست که خاصیتش را از دست بدهد.


سردار شریف گفت : تمامی انقلاب های دیگر در جهان چون زائیده فکر بشر بودند اگر چه در یک مقطع کوتاه به موفقیت دست یافتند ولی استمرار نیافتند که نمونه بارز آن انقلاب کمونیستی بود که در ابتدا حتی نیمی از کره خاکی را در سیطره خود قرار داد ، اما بعد از مدتی تفکری که آن را شکل داد منسوخ و به زباله دان تاریخ انداخته شد.


وی افزود : ماندگاری آرمان های انقلاب اسلامی سبب شده است تا تمام هدف دشمنان جلوگیری از گسترش گفتمان این انقلاب یعنی استکبار ستیزی و عدالت طلبی باشد .


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش رهبری را در تداوم انقلاب و نظامی اسلامی بی بدیل دانست و تاکید کرد : وجود رهبری مقتدر و توانا می تواند یک کشور را در مقابل آسیب های گوناگون محفوظ نگاه دارد و خوشبختانه بخش اعظمی از موفقیت کشورمان وجود رهبری با ایمان ، مخلص و بصیر است.


وی افزود : اخوان المسلمین که نزدیک به 80 سال برای تشکیل حکومت اسلامی تلاش کرد ، تنها موفق شد یک دولت در مصر تشکیل دهد و آن دولت هم یک سال دوام نیاورد.


او ادامه داد : همه ما باید در مقابل توطئه های استکبار هوشیار باشیم که جدیدترین توطئه آنان بسیج کردن کشورهای منطقه علیه ایران است که به قول و قوه الهی این نقشه آنها نیز خنثی می شود.


سردار شریف گفت : بدخواهان مسلمانان جنگ و تفرقه را بین کشورهای اسلامی کشانده اند و بیش از چهار سال است که با ساماندهی و خط دهی تروریست های تکفیری و داعشی بر دروازه های سوریه و عراق کوبیدند.


وی افزود : فرزندان سپاهی شما امروز به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که 10 تفنگدار آمریکایی را با ذلت تمام دستگیر می کنند و آنان را به گریه و زاری و التماس می اندازند.


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : این اقتدار به پشتوانه خون 200 هزار شهید و رهبری های دلسوزانه معمار کبیر انقلاب و خلف صالح ایشان به دست آمده است.


وی فرهنگ دینی، رهبری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف را مولفه پیروزی انقلاب و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی به رغم فشارها و تحریم های دشمنان دانست و تاکید کرد : اگر قدردان حضور مردم در صحنه های مختلف باشیم و با افتخار به آنان خدمت کنیم این مسیر پرافتخار همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار