ائمه جمعه استان مازندران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهمپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند : ایران بار دیگر در 22 بهمن، به صحنه حضور پرشور ملت در حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل می شود.
کد خبر: ۱۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 10 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،ائمه جمعه استان مازندران اظهار داشتند : حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپمایی 22 بهمن، علاوه بر نمایش قدرت و عظمت ملت بزرگ ایران ، به دشمنان دشمنان خواهند فهماند که هرگز از مسیر انقلاب و آرمان های آن منحرف نخواهند شد و همواره پشتیبان رهبری خواهند بود.


امام جمعه تنکابن اظهار داشت : در شرایط کنونی ایران اسلامی در جهان ، حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از هر سلاحی در دنیا کوبنده تر است.


حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر افزود : مردم غیور ایران فردا با حضور یکپارچه در راهپیمایی ، همانند گذشته اقتدار ملی کشور را برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت .


وی گفت : ایران اسلامی در شرایط پس از برجام قرار دارد و این حضور می تواند اقتدار ملی ما را در جهان تثبیت کند.


امام جمعه شهرستان نور نیز با تاکید بر حضور مردم در این راهپیمایی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و با برخورداری از حمایت مردمی به پیروزی رسید و امام راحل(ره) همواره وحدت کلمه را موجب ارتقای قدرت نظام اسلامی می دانست.


حجت الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند تصریح کرد: مردم غیور ایران در صحنه های گوناگون انقلاب نقش آفرین بودند اگرچه امروز برخی از مردم با مشکلات اقتصادی مواجه باشند ولی از اهداف انقلاب و آرمان های آن در برابر توطئه های استکبارپاسداری خواهند کرد.


وی گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از هر سلاحی در دنیا کوبنده تر است و امسال نیز مردم ما همانند گذشته حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.


امام جمعه نوشهر هم با دعوت از همه احاد مردم به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه ای برای هر ایرانی است از دستاوردهای به حق انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی حمایت و حفاظت کند.


حجت الاسلام محمود مشایخ اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام و لطف خداوند و با پشتیبانی این مردم به پیروزی رسید و با خون شهدا تثبیت شد و برای تداوم آن نیز باید در این راهپیمایی ها شرکت کنیم.


وی ، گفت: مردم ایران اسلامی همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پشتیبانی مجدد از خود را به ولایت فقیه اعلام می کنند.


امام جمعه کلارآباد گفت: راهپیمایی امسال در شرایط کنونی کشور متفاوت با سالهای دیگر است با توجه به رهنمودهای رهبری مردم با شور و حال خاص و حضور حداکثری خود در برابر دوربین های دنیا برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد.


حجت الاسلام عبدالرحمن سورتچی با اشاره به توطئه های استکبار در مراحل مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ، افزود : مردم با تبعیت از رهبری دسیسه های دشمن را همیشه با شکست مواجه کردند و در راهپیمایی امسال نیز این چنین خواهند کرد و تمامی ترفندهای آنها را خنثی و در مسیر امام (ره) و شهدا گام خواهند برداشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار