امام جمعه نوشهر
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از مردم با بصیرت خواست تا اجازه ورود افراد نفوذی به مجلس را ندهند.
کد خبر: ۱۷۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 05 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر با اشاره توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن با استحاله و نفوذ به دنبال توطئه و انحراف در ماهیت انقلاب اسلامی است و در این خصوص همه باید هوشیار و بیدار باشند.

وی افزود: شاخصه انقلابی بودن صرفاً با پیشینه سالهای ابتدایی انقلاب نیست و شاخص ملاک افراد، حال و امروز افراد است.

وی افزود: دشمن همواره درصدد آن است تا روحیه و ارزش‌های انقلابی را از نسل‌های نظام تضعیف سازد و با تطهیر سازی نظام فاسد رژیم شاهنشاهی به دنبال انحراف در انقلاب هستند و یکی از آسیب‌های انقلاب اسلامی استحاله کردن و نفوذ افراد با چهره‌های مستور است که بانام امام می‌آیند اما رسم و اندیشه امام را پایبند نیستند.

حجت‌الاسلام مشایخ با اشاره به ویژگی‌های مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: ساده زیستی باید در وجود و رفتار مسئولین باشد و نباید روحیه اشرافیت طلبی داشته باشند و همواره متواضع باشند.

امام‌جمعه نوشهر در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس دهم گفت: مردم با بصیرتشان نخواهند گذاشت افراد نفوذی وارد صحن مجلس شوند و همواره ثابت کردند با بصیرتشان افراد صالح‌تر را انتخاب می‌کنند.

حجت‌الاسلام مشایخ در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه نوشهر با اشاره به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و برگزاری جشن‌های انقلاب در دهه فجر گفت: جشن‌های دهه فجر همواره باید به‌صورت مردمی برگزار شود و تنها رفع تکلیف از سوی مسئولین نباشد و باید باهدف آشنایی وزنده نگاه‌داشتن اندیشه و تفکرات امام راحلمان و کارآمدی انقلاب اسلامی باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار