مراسم جشن انقلاب به همت کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر آبدانان در بخش کلات مورموری برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 04 February 2016
مراسم جشن انقلاب به همت کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر آبدانان در بخش کلات مورموری برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛مراسم جشن انقلاب به همت کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر آبدانان با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، واقشار مختلف مردم بخش کلات در استادیوم ورزشی شهر مورموری برگزار شد.
حجت الاسلام "حسین حاجیلری" امام جمعه آبدانان در این جشن  ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب را استقلال کشور عنوان کرد و گفت: این استقلال به آسانی بدست نیامده و تمام اقشار مردم برای رسیدن به آن سهم داشته و نقش به سزایی ایفا کرده اند.
امام جمعه آبدانان افزود: اگر انقلاب اسلامی امروز سرفراز در صحنه های بین المللی ایستاده است بخاطر راهنمایی ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد : مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و سپس انتخابات ۷ اسفند یک با ردیگر عظمت ملت و نظام را به جهانیان ثابت خواهند کرد.
 همچنین در این جشن با شکوه برنامه های متنوعی از جمله اجرای موسیقی محلی ، اجرای سرود ؛ نمایش طنز و همچنین پخت غذاهای محلی برگزار شد .

منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار