مالک باشگاه نساجی مازندران پس از سه باخت متوالی تیمش در دیدارهای خانگی و خارج از خانه در نیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته یک، به دلیل آنچه که حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی اعلام شد، تهدید به کناره گیری از تیمداری کرد.
کد خبر: ۱۷۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 02 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی پرهام  گفت : تاکنون هیچ یک از وعده های مسئولان استانی و شهرستانی برای حمایت از باشگاه به خصوص اختصاص زمین برای ساخت استادیو ورزشی عملی نشد.


وی افزود : این در حالی است که من به عنوان مالک باشگاه به تمام وعده های خود در امر تیم داری و حمایت از تیم فوتبال نساجی مازندران انجام دادم وتاکنون نیز 30 میلیارد ریال برای این تیم سرمایه گذاری کردم.


مالک باشگاه نساجی که این روزها از شکست متوالی تیمش ناراضی است گفت : باید سرمایه گذاری که تیمداری می کند، پشتش به آینده گرم باشد تا بتواند با قوت سرمایه گذاری بلندمدتی را داشته باشد و از آن نیز نتیجه بگیرد.


پرهام افزود : با بدعهدی مسئولان استان و شهرستانی برای کمک مالی به تیم و واگذاری زمین، به آینده تیمداری و سرمایه گذاری در باشگاه نساجی دلسردم و عدم کسب نتیجه نیز باعث شده تا در صورت تداوم وضعیت فعلی کناره گیری کنم.


وی اضافه کرد : از مردادماه سال 93 که تیم نساجی مازندران را تحویل گرفتم، تاکنون مسئولان استانی و شهرستانی هیچ مساعدت مالی و تسهیلاتی در اختیار من با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و سخت شدن تیم داری نداشتند و تا امروز نیز به دلیل علاقه به هواداران این تیم را رها نکردم.


پرهام گفت : در روزهای آینده نشستی را با کادر فنی و مدیرعامل تیم نساجی در قائمشهر خواهیم داشت، تا در مورد آینده تیم به تصمیم جمعی برسیم و پس از آن برای ماندن و یا نماندن تصمیم گیری می کنم.


وی باخت تیمش در سه بازی اخیر برابر صنعت نفت آبادان، خونه به خونه بابل و پیکان تهران و سقوط نساجی از رده ششم به رده دوازدهم جدول را دلیل دیگری بر تصمیمش برای کناره گیری اعلام کرد.


پرهام گفت : به نظر می رسد برخی از بازیکنان ما در بازی نیم فصل دوم کم کاری کردند و این کم کاری برای ما در بازی مقابل صنعت نفت آبادان که در بازی خانگی چهار بر یک باختیم نیز برایم مسجل شد.


وی برای اثبات ادعای کم کاری بازیکنانش در بازی در برابر صنعت نفت آبادان در قائمشهر به باخت این تیم آبادانی در برابر دو تیم پایین جدولی پارسه و ایرانجوان بوشهراشاره کرد و افزود : حق تیم نساجی مازندران در بازی خانگی شکست در برابر تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه سنگین چهار بر یک نبود و این شکست به نوعی به تیم ما براثر کم کاری بازیکنان تحمیل شد. 


مالک نساجی مازندران گفت : درحال حاضر تیم نساجی در این استان تنهاست و هیچ مسئولی قرار نیست به ما کمک کند تا بتوانیم از وضعیت فعلی نجات یابیم و با این وضعیت باید بیشتر به کناره گیری از تیم فکر کنم.


درحالی مالک باشگاه نساجی مازندران از حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی و واگذار نشدن زمین برای ساخت ورزشگاه گله مند است که پیش از این رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر از شناسایی شش هزار متر مربع زمین برای واگذاری به باشگاه نساجی در جاده قائمشهر - ساری برای ساخت استادیوم ورزشی خبرداد.


این مقدار زمین 50درصد نیاز باشگاه نساجی است و گفته می شود مابقی باید توسط باشگاه خریداری شود.


فرشید قدیمی گفت : استعلام های لازم و موافقت منابع طبیعی برای واگذاری این زمین به باشگاه نساجی اخذ شده است .


او ادامه داد : هم اکنون در حال پیگیری اخذ موافقت اصولی از اداره کل ورزش و جوانان برای واگذاری قطعی زمین به باشگاه نساجی هستیم.


دو تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل نمایندگان فوتبال مازندران در رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان هستند که نساجی با کسب 29 امتیاز از 24 بازی در رده 12 و خونه به خونه با کسب 36 امتیاز در رده سوم این رقابت ها قرار داردو یکی از شانس های اصلی برای حضور در لیگ برتر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار