امام جمعه نوشهر
امام جمعه نوشهر انقلابی ماندن را مهم‌تر از انقلابی بودن دانست، گفت: دشمن تمام رویدادهای کشور را رصد می‌کند.
کد خبر: ۱۷۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 01 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در آیین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان این شهرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین سوغات امام راحل به ملت بزرگ ایران اسلامی بود، اظهار کرد: امام راحل توانستند ساواک جهنمی و جنایتکار را از بین ببرد و عزت و افتخار برای مردم کشور ما به ارمغان بیاورد.

مشایخ با بیان اینکه امام پس از 15 سال تبعید و بازگشت به میهن اسلامی چند سوغات مهم را برای کشور به ارمغان آورد که انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین آن بود، اظهار کرد: ساقط شدن نظام شاهنشاهی از دیگر رهاوردهای بزرگ امام بود که با ایثارگری ملت به تحقق پیوست.

وی بر ضرورت هرچه بیشتر توجه به اندیشه‌های امام تاکید کرد و افزود: نسل امروز باید بیشتر به اندیشه‌های امام توجه داشته باشد زیرا این مسئله موجب عزت ما است.

امام جمعه نوشهر انقلابی ماندن را مهم‌تر از انقلابی بودن دانست، تصریح کرد: دشمن تمام رویدادهای کشور را رصد می‌کند و انتخابات هفتم اسفند سال جاری یکی از رویدادهای به‌شمار می‌رود و بنابراین همه باید با بصیرت کامل در این انتخابات حضور پر شور و حداکثری داشته باشیم.

مشایخ در پایان با بیان اینکه انتخابات، هویت دادن به مردم و آرای آنها است و مردم خودشان برای سرنوشتشان تصمیم می‌گیرند، گفت: امروز ممکن است برخی کاری کنند که فکر انقلابی را از ما بگیرند و این سبب خیانت به امام و انقلاب است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار