سوت سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد درحالی نواخته می شود که میزان جوایز پیش بینی شده برای خارجی ها با نرخ روز و رسمی دلار ( 30 هزار 186 ریال )دو برابر کشتی گیران جوان داخلی است.
کد خبر: ۱۷۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 30 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا نوری زاده جایزه نفرات اول تا سوم کشتی گیران خارجی را به ترتیب 500 ، 300 و 150 دلار اعلام کرد .
وی گفت : برای تیم اول خارجی هم 500 دلار، تیم دوم 300 و تیم سوم 200 دلار جایزه نقدی پیش بینی شده که به برندگان پرداخت می شود.

این مسابقات بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است 14 تا 16 بهمن ماه جاری در بهشهر زادگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شود .


به گفته رئیس هیات کشتی مازندران قرار است در این رقابت ها جوایز کشتی گیران خارجی با دلار و کشتی گیران ایرانی نیز به ریال پرداخت می شود.

نوری زاده جوایز کشتی گیران برتر ایرانی حاضر در این رقابت ها را برای نفر اول هشت میلیون ریال ، نفر دوم شش میلیون ریال و نفر سوم نیز چهار میلیون ریال اعلام کرد.


به گفته وی برای تیم های برتر ایران در این رقابت ها نیز برای تیم اول 10 میلیون ریال، تیم دوم هفت میلیون ریال و تیم سوم پنج میلیون ریال جایزه پیش بینی شد.


دبیر هیات کشتی مازندران اختلاف امیزان جوایز را برای کشتی گیران برتر داخلی و خارجی در رقابت های بین المللی برگزاری شده در داخل کشور مرسوم دانست و هدف آن را ایجاد انگیزه در تیم ها برای حضور در این رقابت ها اعلام کرد.


وی گفت : میزان جوایزی که در رقابت های بین المللی کشتی جام تختی و یا سایر مسابقات به خارجیان پرداخت می شود، چندین برابر جوایزی است که در مسابقات جام شهید هاشمی نژاد پیش بینی شده است.


بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقه کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد تاکنون چهار کشور برای حضور در این رقابت های اعلام آمادگی کرده اند .


قرار است 15 تیم هم از استان های کشور در این مسابقات شرکت کنند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار